کد خبر : 7736
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی ( ع ) در سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 6:11
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی ( ع ) در سرفاریاب.

برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی ( ع ) در سرفاریاب.
اولین و مهمترین مأموریت امام دهم شیعان با توجه به جـو استبدادی و خفقان حاکم بر جامعه توسط خلفای عباسی مبارزه با انحرافات اعتقادی بود و با علم، درایت و تدبیر الهی خود توانست اقدامات فرهنگی مهمی را انجام و شیعه را سازماندهی و توسعـه دهد.

برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی ( ع ) در مسجد صاحب الزمان ( عج ) مشایخ سرفاریاب.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این مراسم با تسلیت سالروز دهمین پیشوای امامت، حضرت امام هادی النقی ( ع ) به پیشگاه امام عصر (ارواحنا له الفداء)، شیعیان جهان اسلام و حاضرین در مراسم گفت: پیامبران الهی و پیشوایان دین برای تطهیر انسان ها و هدایت بشر برانگیخته شدند و در این راه مصائب و مشکلات فراوانی را متحمل شدند.
حجت الاسلام زارعی پور با تأکید بر این که دوران امامت امام هادی ( علیه السلام ) یکی از سخت ترین دوران های اهل بیت ( ع ) بوده است گفت: بعد از واقعه عاشورا حکومت های مخالف اهل بیت رویه خود را تغییر دادند و به جنگ نرم روی آوردند و یکی از روش های این ملعونین مکتب سازی و فرقه سازی بود.
وی افزود: اولین و مهمترین مأموریت امام دهم شیعان با توجه به جـو استبدادی و خفقان حاکم بر جامعه توسط خلفای عباسی مبارزه با انحرافات اعتقادی بود و با علم، درایت و تدبیر الهی خود توانست اقدامات فرهنگی مهمی را انجام و شیعه را سازماندهی و توسعـه دهد.
در ادامه مراسم مداحی در وصف آن امام بزرگوار توسط آقای اندیشه از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در بخش صورت گرفت و حاضرین به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.