کد خبر : 11058
دیدگاه‌ها برای کلینیک ویژه دندانپزشکی یاسوج افتتاح شد+ عکس بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 0:43
-

بیماران خاص با تعرفه دولتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت

سید حسین رازیان

کلینیک ویژه دندانپزشکی یاسوج افتتاح شد+ عکس

کلینیک ویژه دندانپزشکی یاسوج افتتاح شد+ عکس
کلینیک دندانپزشکی یاسوج با هزینه ای بیش از ۳میلیارد در مساحتی حدود۶۰۰مترمربع در میدان امام حسین، جنب اورژانس ۱۱۵ روبرو
کلینیک ویژه دندانپزشکی یاسوج با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین و مدیران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ دکتر سعید جاودان سیرت، سرپرست دانشگاه گفت: این کلینیک با مجهزترین تجهیزات روز و با تعرفه دولتی در سه شیفت به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بیماران خاص نیز با تعرفه دولتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت. امید است بتوانیم در سایر شهرستان ها به ویژه کهگیلویه و گچساران این کلینیک ها را راه اندازی نماییم.

دکتر جاودان سیرت با بیان اینکه هم اکنون ۴ یونیت افتتاح شده و ظرفیت افزایش یونیت تا ۸ عدد را نیز دارد، گفت: نحوه استقابل مردم و متخصصین راهگشای توسعه این مرکز از لحاظ کمی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کلینیک دندانپزشکی یاسوج با هزینه ای بیش از ۳میلیارد در مساحتی حدود۶۰۰مترمربع در میدان امام حسین، جنب اورژانس ۱۱۵ روبرو صدا و سیما واقع در بیمارستان شهید رجایی افتتاح شد.

در ادامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: برای اولین بار در سطح استان اتاق عمل بیهوشی اطفال بیمارستان شهید بهشتی جهت بیهوشی اطفال زیر ۸ سال که نیاز به بیهوشی و ترمیم دندان دارند راه اندازی شده است.

دکتر محمود شهامت ابراز داشت: نوبت دهی به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود که شماره تماس و آدرس اینترنتی جهت دریافت نوبت طی روزهای آینده متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: تمام تخصص های دندانپزشکی شامل ارتودنسی، ترمیمی، عصب کشی ریشه، پروتز و جراحی لثه و…ارائه داده خواهد شد

وی افزود: زمان فعالیت کلینیک شبانه روزی می باشد که از ساعت ۸شب تا ۸ صبح خدمات اورژانس دندانپزشکی صورت خواهد گرفت.

دکتر شهامت ابراز داشت: این کلینیک دارای بخش دندانپزشکی تحت بیهوشی بوده و خدمات این قسمت در اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی ارائه داده خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.