کد خبر : 5122
دیدگاه‌ها برای به مناسبت هفته دولت انجام شد/ کلنگ زنی ۸ پروژه ارتباطی به ارزش ۴۸۰ میلیاردریال در شهرستان باشت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 17:48
-

این پروژه ها در سه بخش توسعه سایت های ارتباطی موجود، احداث سایت های جدید، و توسعه

سید حسین رازیان

به مناسبت هفته دولت انجام شد/ کلنگ زنی ۸ پروژه ارتباطی به ارزش ۴۸۰ میلیاردریال در شهرستان باشت

به مناسبت هفته دولت انجام شد/ کلنگ زنی ۸ پروژه ارتباطی به ارزش ۴۸۰ میلیاردریال در شهرستان باشت
بهره برداری از شبکه زیرساختی فیبر نوری باشت به چرام

به مناسبت هفته دولت، ۸ پروژه ارتباطی در شهرستان باشت به ارزش ۴۸۰ میلیارد از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کلنگ زنی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در آیین کلنگ زنی این پروژه ها گفت: تلاش می کنیم با اجرای این پروژه ها تا پایان سال بخش زیادی از مشکلات ارتباطی این شهرستان مرتفع شوند.
سید محمود رامنش افزود: این پروژه ها در سه بخش توسعه سایت های ارتباطی موجود، احداث سایت های جدید، و توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی(فیبر نوری) اجرا خواهند شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: با اجرای این پروژه ها، مردم شریف روستاهای حاج قلندر، چاه تلخاب علیا،دمیه، شاه زینعلی، بهره عنا، برمامیان و روستاهای همجوار به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.
رادمنش همچنین از اتصال روستای ماهورباشت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت خبرداد و افزود: اجرای شبکه زیرساختی فیبر نوری چم بلبل به گوهرگان از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات نیز در این برنامه قرار دارد.
وی در پایان از افتتاح و بهره برداری از شبکه زیرساختی فیبر نوری باشت به چرام خبر داد و افزود: تمام سایت های این مسیر به این شبکه زیرساختی متصل شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.