کد خبر : 9434
دیدگاه‌ها برای پیام تبریک نوروزی تعدادی از شخصیت ها و چهره های مختلف که به این پایگاه خبری ارسال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1402 - 0:45
-

پیام تبریک در آستانه فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان

سید حسین رازیان

پیام تبریک نوروزی تعدادی از شخصیت ها و چهره های مختلف که به این پایگاه خبری ارسال شد

پیام تبریک نوروزی تعدادی از شخصیت ها و چهره های مختلف که به این پایگاه خبری ارسال شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه تعدادی از چهره های مختلف با ارسال پیامی به این پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی سال نو و ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَکُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ
تبریک و تشکر
پیشاپیش فرا رسیدن سال نوی ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ را به همه ملت ایران مخصوصا هم استانی های عزیز تبریک عرض می کنم امیدوارم برکت و رحمت و مغفرت اللهی شامل حال همه ملت ایران اسلامی شود و از مردم شریف کهگیلویه بزرگ که با پیام ها و تماس ها و در اجتماعات مختلف از حقیر به عنوان فرزند خویش برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا دعوت می کنند با تمام وجود تشکر می کنم خیلی دوست دارم که به درخواست صادقانه شما پاسخ دهم ولی چون از دو دور قبل اعلام کرده ام که صحنه را خالی می کنم تا شما مردم عزیز طرحی نو بیندازید و فکری جدید بکنید ولی افسوس که شگردهای خاص و جو شارلاتانیزمی حاکم بر منطقه و پول پاشی های پلشت نگذاشت که مردم یک نیروی متخصص در علوم اقتصادی یا پزشکی و یا عمرانی و یا حقوقی و متعهد را به مجلس بفرستند تا در مجلس حرف برای گفتن داشته باشد لذا بنده به شما عزیزان اعلام می کنم با این که بنده نخواسته و نمی خواهم به صحنه انتخابات بیایم و این شما خوبان هستید که مکرر درخواست می کنید اما چون شائبه نا صداقتی با شما مردم عزیز وجود دارد از شما مردم شریف معذرت خواهی می کنم و جواب بنده به شما مثب نیست و به فرهیختگان و فرهنگیان و دانشگاهیان و روحانیت انقلابی توصیه می کنم که نگذارید عامه مردم دنبال این هایی که سواد مجلس را ندارند و از شم سیاسی بالایی برخوردار نیستند راه بیفتند و حالت قهقرایی را بر منطقه ما حاکم بکنند و امیدوارم که باز مردم عزیز ما فریب شانتاژهای خیانتبار و پول پاشی های کثیف را نخورند و با فرصت یک ساله یک نیروی متخصص و متعهد را برگزینند و راهی مجلس شورای اسلامی نمایند بنده هم به عنوان یک طلبه بسیجی و زبان گویای شما مردم در خدمت شما هستم
ان شاءالله در آستانه سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان از غیبت و تهمت و شایعه پراکنی پرهیز کنیم و تمنا دارم دوستانی که خواهان حضور بنده در صحنه انتخابات بوده اند از هر نوع شائبه اجتناب کنند چون بنده کسی نیستم که از تطمیع و یا تهدید از حق گویی باز بمانم
والعاقبت للمتقین و السلام علیکم و رحمت الله
تاریخ ۲۷/ ۱۲/ ۱۴۰۱ سید علی محمد بزرگواری

 

به نام خدا
یا مقلب القلوب .و الابصار
نوروز تجلی اوج زیبایی بینی، زیبایی اندیشی و زیبا گزینی ایرانیان، تفسیر آیه و یمیت و یحی است. نوروز نماد عبور از سختی ها و رسیدن به آسانی هاست. پیام آور پشت سر نهادن سردی، سختی و رسیدن به زیبایی و سبزی است. نوروز فصل رقاصی شفایقهای زیبای بهاری و سر برآوردن چویل از زیر برف، و لب باز کردن شکوفه های خندان است.
نوروز فصل شادی و شادمانی، فصل شستن چشمها و جور دیگر دیدن هاست.
چه زیبا می توان نوشت و سرود همزمانی این روزهای زیبا را با بهار قرآن و روزهای مهمانی خدا.
مبارکباد بر ملت ایران ، مردمان نجیب سرزمین دلاورخیز کهگیلویه و بویراحمد، ویژه سرزمین چهارفصل و رویایی بویراحمد بزرگ(شهرستانهای بویر احمد ، دنا و مارگون) این عید باستانی ، این سال نو و این مهمانی مقدس را.
سال ۱۴۰۱ را باید سال عظمت ملت ایران در تحمل رنج طاقت فرسای فشارهای اقتصادی و سال ۱۴۰۲ را باید سال انتظار از مسئولین به فرمایش مقام معظم رهبری برای کنترل تورم دانست . در سال گذشته مردم امتحان خود را به خوبی پس دادند و امسال نوبت مسئولین خواهد بود
برای همه مردمان سرزمینم سالی پر از عزت، پیشرفت و سربلندی آرزومندم

دکتر شیر علی خرامین

هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی استاد دانشگاه و فعال سیاسی و اجتماعی

 

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

“یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ”

فرارسیدن سال نو همواره نوید بخش افکار، کردار و تصمیم های نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، یادآور تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

بهار آغاز راهی جدید برای نیل به پیشرفت وعدالت است و تنها تحقق این آرزوست که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

اینجانب حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده نوروز باستانی و تقارن آن با ماه پرفیض وپرکت رمضان را محضر مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص مجموعه بهداشت و درمان تبریک و تهنیت عرض نموده واز درگاه ایزد منان موفقیت روزافزون را برایتان آرزومندم.

امید است با پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با توکل بر خداوند متعال،با تلاش و بهرمنده ی از توانمندی های خود بتوانیم گام های موثری برای مجموعه سلامت و خدمت صادقانه به مردم برداریم.

دکتر سعید جاودان سیرت
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی
و خدمات بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز که عید خوبی ها، دوستی ها، نیکی ها،مهرورزی، محبت ،مودت وپاکی هاست بر ایران زمین و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مبارک باد

در حقیقت نوروز یک یادگاری از فرهنگ و تاریخ این سرزمین ایران عزیز می باشد که در قرن های گذشته مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفت اما با این فرهنگ غنی که ایرانیان داشتند نه تنها مهاجمان نتوانستند که این فرهنگ را مورد هضم و حذف قرار دهند، بلکه این فرهنگ خیلی از فرهنگ ها را در درون خویش هضم کرد،نوروز این بار با رخت زیبا به استقبال بهار قرآن آمده، و زیبا فرمودند مقام معظم رهبری که وقتی تقارن بهار معنوی با رستاخیز طبیعت باهم صورت بگیرد، در رها سازی انسان ها از پلشتی ها و رذائل بسیاز اثر بخش هست،سال ۱۴۰۱ با همه تلخی ها و شیرینی هایی که داشت گذشت، و پیام سال ۱۴۰۲ که این پیام حکیمانه ، کارشناسانه و عالمانه مطرح شر، مسائل و مشکلاتی را به عنوان توشه راه مسئولین مطرح کردند ، در این شعار هم به بحث مدیریت مهار تور و هم به بحث رشد تولید اشاره شده است،لازم به یادآوری هست که من عرض کنم و البته قبلا هم در یکی از نطق های مجلس به این مورد اشاره کردم به سه مورد از عوامل اساسی در رابطه با اشکالاتی که در رابطه با گرانی و تورم وجود داره ما با آون مواجهیم:۱.ساختارهای اقتصادی معیوب۲.سوئ مدیریت های.۳.تحریم های ظالمانه

وی در ادامه به برخی از خاطرات تلخ اشاره کرد و افزود ،از وضعیت تورم،گرانی ،مشکلاتی که مردم با آنها مواجه هستند ، که در کنار این تلخی های سطح ملی، رحلت دوتا ابزرگان این استان که در سال گذشته دار دنیا را وداع گفتند و بر تلخی ها افزود،یاد و خاطره این دوبزرگوار یعنی حضرت حجت الاسلام علی اصغر حسینی و استاد لاهوتی را گرامی می داریم .

در کنار تلخی ها به شیرینی های سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت ؛،افتخار میکنم به عنوان خادم مردم در کنار سایر نمایندگان خانه ملت ، در رابطه با بحث محرومیت زدایی، گاز رسانی ، بحث بیمه و تامین آب شرب به صورت ویژه خوشبختانه در مجلس یازدهم و در لایحه بودجه ۱۴۰۲، ما مصوبات خوبی را داشتیم،در پایان مجددا به مردم ایران زمین و همینطور هم استانی های عزیزم سال نو را تبریک و شادباش عرض میکنم و برای همه عزیزان ،آرزوی صحت سلامت، توفیق ،از خداوند متعال خواستارم.
مهدی روشنفکر
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی

بخشی از مشکلات قابل انکار نیست و عواملی دست به دست هم داده که این مشکلات به وجود آمده است.
منتظریان اظهار کرد: به سالی وارد شده ایم که ابتدا و انتهای آن متبرک به نام مبارک ماه رمضان است، سالی با این ویژگی‌ها دارای برکات زیادی برای مردم ایران است.
شروع سال را در محضر شهدا آمده‌ایم، و از مردم عزیزمان که به خوبی آرمان‌های شهدا را درک کرده و به موقع در صحنه حضور پیدا کرده‌اند تقدیر و تشکر کنم.
مردم ما در سختی و مشکلات، اشتغال و ناکارآمدی و تبعیض و مفسده را می بینند و هم گرفتارش هستند و هم در رنج به سر می‌برند.
بخشی از این مشکلات قابل انکار نیست، علل و عواملی دست به دست هم داده که این مشکلات به وجود بیاید. بخشی از اینها دخالت قوا در امور یکدیگر و دخالت افراد غیرمسوول در امور یکدیگر است.
مهمتر از همه اینها عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری توسط برخی آقایان باعث مشکلات جامعه ما شده است.
وی بیان کرد: انتظار داریم مسوولان محترم و آنهایی که باید با اقتدار حضور پیدا کنند، مقتدرانه از شایستگان استفاده کنند و شرایطی ایجاد کنند که بخشی از مشکلات اشتغال جوانان حل و فصل شود.
هر چند که ارکان نظام با اقداماتی که در پایان سال ۱۴۰۱ انجام داده اند توافقاتی کرده اند که نوید حل بخشی از مشکلات را می دهد. امیدوار هستیم که این گشایش ها با تدبیر تعقیب شود و بخشی از مشکلات جوانان در معیشت و تولید در سال جاری حل شود.
این مملکت متعلق به امام عصر (عج) است و مسوولان باید در جایگاه خود تدبر کنند و ببینند با چه هزینه و بهای سنگینی این کرسی ها در اختیارشان قرار گرفته است، اگر این آرمان و اهداف و مسیر را به درستی تشخیص ندهند، حتما در مسوولیت ها ناموفق و ناکارآمد هستند.
نادر منتظریان
فعال سیاسی اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

 

علی مندنی پور

✍?: در حال و هوای‌ملال آوری که این روزها درهمدردی با هم میهنان ماتم زده در آن نفس می کشیم ،عزمِ نوشتنِ این “دل نوشته” و تلخ تر کردن کام‌ِ خوانندگانِ دردمند را دراین آغازین روزهای سال نو نداشتم.
چه ،هرکاری دل و دماغ می خواهد، اِکسیری‌ که این روزها بیش ازپیش از نبودش در رنجیم و دیر زمانی است آرزوی دیدارش به دل مان‌مانده است!
قحطی شادی و نشاط و آرامشِ خیال را می گویم ، همانی که گویی سالهاست در قالبِ قانونی نانوشته از صفحه تقویم زندگی مان خط خورده و‌ چنانچه افتاده است و دانیم به بهانه های گوناگون از من وتو وما دریغ گردیده و در فرهنگ رفتاری وگفتاری کرداری مان رنگ‌باخته است!
بگذریم؛
سالی که گذشت ،حال و روزِ خوشی نداشتیم ،گرچه درگذرِ چنددهه گذشته، کم مرارت نکشیده ،حرف بی حساب نشنیده و فقر و نداری و بی عدالتی و تبعیض و‌ناروا و نابرابری را به تجربه ننشسته ایم!
صادقانه بگویم، اگر از منِ شهروندِ دردمند بپرسند از سخت ترین و سیاه ترین دوره زندگی تان تا کنون نام ببرید، بی تردید و بدون لُکنت از دریچه نگاه افکار عمومی و آنچه در این سال از اجتماع و اقتصاد و فرهنگ و سیاست بر مردم گذشته خواهم گفت؛ سالی که آخرین ساعت آنرا سپری می کنیم، سال ۱۴۰۱ !
سالِ بیم و وحشت و سردرگمی ،سالِ خشونت های کور و بدون حساب وکتاب با تکیه برتهدید و داغ ودرفش وبازداشت های خودسرانه آنچنانی!
سالِ عزا دار کردن هزاران هم میهن ،
سالِ نادیده گرفتنِ حقوق قانونی شهروندان، بویژه در آنچه از بی حرمتی بر مادران، همسران و دختران‌مان رفته است!
سال فریادهای نارسا و گوش های ناشنوا !
سالِ دوقطبی شدن جامعه و سنگر بندی حکومت کنندگان در برابر حکومت شوندگان!
سال نشنیدن صدایِ صاحبان حقّ وصدالبتّه چشم بستن بر روی واقعیّت هایِ تلخ!

سالی سخت و سرد که گویی تمامی ندارد!

سالی که زلزله و سیل و آتش سوزی و رانشِ زمین وهوای آلوده و ریز گردها ، تخریب محیط زیست و تجاوزِ آشکار به حقوق حقّه امروز و فردای شهروندان همچنان بحال خود رهایمان نکرده و بی درنگ برسر مان آوار شده اند سالِ زمزمه دوباره بازگشت هیولای کرونا!

وامّا نیم نگاهی به کارنامه این سال:

*-درحوزه اقتصاد؛
همچنان شاهدِ سفره های خالی ، شکم های گرسنه ، چهره های زرد وتکیده، گرانی لِجام گسیخته، رشدِبالای نقدینگی، توّرم سر سام آور،
کسری موازنه صادرات و واردات، کسری پر وپیمان بودجه، آثار زیان بارِ رقصِ دلار و طلا ، بالا رفتن منحنی خطِ فقر و زیر خط فقر ودر نتیجه سرازیر شدن عرقِ شرم بر پیشانی نان آوران خانوار، سقوط آزادِ بورس ،در کماء قرارگرفتن پیکر نیمه جانِ “ریال” ، بازی ویرانگرِ دلاّلان و واسطه های “راه بَلَد”و رانت خوار ،چشم اندازِ تاریک و نا امیّد کننده آینده، اعصاب بهم ریخته، فریادهای در گلو مانده ، بازارِ گرم وپُر مشتری و رقابت بر سرِ دسترسی به “آشغال دونی ها “، رکود و تعطیلی صنایع ،از رونق افتادن صنعت گردشگری وصدالبتّه جیب های خالی بوده ایم!!

در حوزه اجتماعی؛
کودکانِ کار ،فراوانی مواد مخدّر وافزایش روز افزون جماعت معتاد ، از هم گسیختگی نظام خانواده و سلسله مراتب ، پیری جمعیّت و واهمه از فرزند آوری، فساد اداری،نرخِ بالای طلاق و جدایی ،بی رغبتی جوانان به تشکیل خانواده ، ترویج فرهنگِ مسئولیّت ناپذیری و روی آوردن جوانان به پدیده ای بنام ازدواج “سپید”،ازدواج دختران کم سن وسال ، پائین آمدن سنِ تَن فروشی، نرخ بالای بیکاری در سطح کشور بویژه در میان تحصلیکرده های دانشگاهی، خودکشی نوجوانان و جوانان،آمار هشدار دهنده سرقت، افزایش بی روّیه و کمر شکنِ هزینه های زندگی، بهداشت ودرمان وآموزش و پرورش نا کار آمد، آمار وحشتناک تلفات سنگین جاده ای ، تضعیف نقش وجایگاه نهادهای مدنی

در حوزه فرهنگ ؛
بلند شدن دیوار بی اعتمادی میان مردم و مسئولان و نیز در روابط شهروندان ، بازار گرم و پررونقِ سالوس و ریا و تظاهر به زهد و تقوی ، بی رنگ شدن باورها، مرگِ تدریجی اخلاق، ترویج فرهنگِ تبعیض،نابرابری و بی عدالتی.ایجاد شکاف عمیق طبقاتی و بین نسلی،آمار سازی های بدون‌مبنا،
از بین رفتن قُبحِ دروغ، اختلاس، ارتشاء و کلاهبرداری، خیانت در امانت و… ، نادیده گرفتن نقش و جایگاه افکار عمومی، بکار گیری سیاستِ از پیش شکست خورده ایجاد محدودیّت در فضای مجازی از طریقِ‌برخوردِ با اینترنت و در نتیجه گرم کردن بازار فیلترشکن و به تَبَع آن فراهم ساختن زمینه نارضایتی عمومی ، سانسور، در تقابل قرار دادن حجاب و بدحجابی و… .

ودر حوزه سیاست؛
بیشترین دست اندازها را در مسیر حرکت ۴ دهه گذشته در سیاست درون مرزی و برون مرزی شاهد بوده ایم.
دست اندازهای، دست سازِ سلیقه ای، پُر هزینه و کم بازدهی که جای بحث و بررسی پیرامون آنها در این یادداشت کوتاه نمی گنجد!

در این سال، به روالِ سالِ های پیشین، کشف اختلاس های بزرگ و زنجیره ای در کشور و به تَبَع آن فرار سرمایه ها از سوی “یَقه سپیدها ” و همزمان “فرار مغزها” به آن سوی مرزها و در یک‌کلام‌ نادیده انگاشتنِ حقوق ملّت در میدان عمل از جانب “مسئولان” و پاسخگو نبودن آنان و همچنین لا پوشانی ، دستکاری اخبار ،مصاحبه ها و تفسیرهای مَن در آوردی صدا و سیمای به اصطلاح “ملّی” را در کارنامه این سازمان شاهد بوده‌ایم.
به داوری افکار عمومی دولت دربرآوردن وعده هایش به مردم ناکام ماند و در همین راستا مستاجران خانه ملّت نیز جز ایجاد محدودیتِ برای شهروندان در حوزه های آزادی فردی و اجتماعی واطلّاع رسانی ،طرح ویا لایحه ای را که آثارِ مثبتِ وجودی آن در زندگی روزمرّه مردم دیده شود، تا اینجا از خود بیادگار نگذاشته اند!
قوّه قضائیّه تا این زمان نیز به روال پیشین دست به عصا راه رفته است و نه در شعار که در میدانِ عمل، آنگونه که وظیفه قانونی-ذاتی اش ایجاب می نموده ، ردّ پایی مستقل و قانون پسند ازخود باقی نگذاشته است!
با این حال همه این نبود ها و کمبودها موجب نمی شود خدمات مسئولان دلسوز و وظیفه شناس در جامه و‌جایگاه های گوناگون نادیده گرفته شود.
اینکه این خدمات چرا کمتر به چشم می‌آیند، نه از سرِ یک جانبه گرایی نگاه شهروندان که به جهت وجود انبوه تلنبار شده ای از مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که چونان “بهمنی” عظیم و ویرانگر در گذرِ سال ها غَلت خورده و به شکل و شمایلی که این روزها شاهد دست وپا بسته ی آنیم بر سَرمان فرود آمده است و زندگی را بر بیش از ۹۰ در صد شهروندان تلخ و در پاره ای از موارد غیر قابل تحمل نموده است!
تهدیدی جدّی و به غایت هولناک که می‌توانست با مشارکت پرانگیزه صاحبان تخّصص و اندیشه در چارچوب یک برنامه ریزی منسجمِ علمی و با پیشگیری از تندروی هابه فرصتی تاریخی در راستای توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن در زمینه‌های گوناگون تبدیل شود.
فرصتی که فقط و فقط به مدد حکومت قانون نه یک کلمه کم ونه یک کلمه زیاد قادر می بود ما را به سرمنزل مقصود یعنی؛
آزادی ، آبادی، آسایش ، آرامش ، امنیت ورفاهی در خورِ تمدن دیرینه ی این کهن سرزمین برساند و از این بن بست خود ساخته رهایمان سازد!

هم اینک‌ دفترِ سراسر اشک وآهِ سالِ ۱۴۰۱ را برای همیشه می بندیم و دفتر سال ۱۴۰۲ خورشیدی را با امیّد به چشم اندازِ حال و روز ی بهتر و “تغییر و دگرگونی ” با هم می گشائیم.
دفتری که هر ورقش می تواند، تغییری بنیادین در زندگی فردی و اجتماعی ودر مسیر راه آینده پیش روی ما بگشاید.
با امیّد به در پیش داشتنِ سالی خوب ونوید آینده ای سرشار از صلح و دوستی و مهربانی در پرتوِ همدلی و همنوایی .
به رسمِ دیرینه ، ” نوروز ” این یادگارِ سُتُرگ و ارزشمند پیشینیان را، هم زمان با زنده شدن زمین و رویشِ سبزینه ها و آغازِ موسم ِ زیبای بهار به شادی و سُرور نشسته ،
با نگاهبانی شایسته، از فرشِ سبزِ دشت و دَمَن، شکرانه داده های پروردگار را با مهر و محبّتِ و کمک به هم نوعان ارج گذاشته و پاس می داریم.

همگام با دگرگونی زمین و زمان و گذرِ از گردنه یِ پر دست اندازِ” زمستان” و با نیایش از درگاه آفریننده طبیعت، “نوروز” این یادگارِ کهن و ماندگارِ نیاکان و پیام آورِ امیّد و نشاط و سَر زندگی را به شما،خانواده ی ارجمند و زنجیره ی به هم تنیده ی دوستدارانِ فرهنگ وتمدّنِ دیر پا ، پر بارِ ودرخشانِ حوزه پهناورِ جغرافیایِ سر زمین پارس و پارس تباران، شادباش گفته ، از پیشگاهِ یزدانِ پاک، فردا و فرداهایی بهتر، همراه با تندرستی، آرامش وآسایش برایتان آرزو دارم.
اجاق تان گرم، مهرتان افزون ، دل تان خوش و پیوندتان پاینده باد.
هماره شاد باشید و شادی بخش دیگران.

**هزاران ناگفته دارد زبانم و درد بسیار دارد دل… کو گوش محرمی که بخوانم در آن دیوان درد را**بهاری که دلیل عقلی دال بر معاد جسمانیست در تقارن با رمضانیست که بهار چینش یاقوت های وحی است،در این دم که فرصت لذت بردن از هر دو بهار را داریم،سرآغاز سخن تبریک هردو بهار به مردم شریف شهرودیارم می باشد.ازآنجا که در آستانه ی تغییر و تحول زمین و زمان هستیم و تغییر کلید واژه ی طلایی در هر برهه ای از زمان است،اینجانب در کمال رأفت و ادب برخود لازم می دانم که نسبت به مردم عزیز این خطه دلجویی نمایم و به پاس احترام و اعتماد مردم شریف این خطه به بنده، شهامت عذرخواهی ایجاب می کند که برای کم و کاستی هایی که حتی عده ای از خاطیان و عاملان این کوتاهی ها اصلاً حاضر نیستند به روی مبارک خود هم بیاورند، از همه هم استانی ها و شهروندان عزیزم پوزش می طلبم که نتوانستم توقعات و انتظارات شما را در سایه ی اعتمادتان برآورده سازم که تعلل و سستی قصور در کارها یا از کمبود امکانات بوده و یا بنا به دلایلی که صلاح بر گفتمان آنها در فضای عمومی نیست… سایه ی عمرتان بلند و سرزمین اقبالتان سبز باد
(عطاالله دانشی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.