کد خبر : 9466
دیدگاه‌ها برای وعده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به مردم بخش پاتاوه/ ادامه بازدید های نوروزی در شهرستان های دنا مارگون و بخش لوداب بویراحمد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 1:08
-

بیمارستان شهر سی سخت

سید حسین رازیان

وعده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به مردم بخش پاتاوه/ ادامه بازدید های نوروزی در شهرستان های دنا مارگون و بخش لوداب بویراحمد

وعده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به مردم بخش پاتاوه/ ادامه بازدید های نوروزی در شهرستان های دنا مارگون و بخش لوداب بویراحمد
پیگیری های لازم جهت ساخت این بیمارستان در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان صورت پذیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه مهندس درخشان زاده؛ فرماندار شهرستان دنا از بیمارستان در حال ساخت سی سخت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر سعید جاودان سیرت ضمن تاکید بر تسریع در روند ساخت بیمارستان سی سخت گفت:با رایزنی های صورت گرفته با وزارت بهداشت تلاش می شود که این بیمارستان هرچه زودتر راه اندازی و افتتاح شود تا بتوانیم خدمات ارزنده ای در حوزه بهداشت ودرمان به مردم شریف این شهرستان ارائه دهیم.

در ادامه این بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در شبکه بهداشت و درمان سی سخت و مرکز خدمات جامع سلامت شهر پاتاوه با اهداء گل از پرسنل شاغل در این مجموعه های تقدیر و سال نو را تبریک گفت.

لازم به ذکر است: همچنین تاسیس بیمارستان شهر پاتاوه از دیگر موضوعات مطروحه در سفر سرپرست دانشگاه به شهرستان دنا بود که تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر گردید پیگیری های لازم جهت ساخت این بیمارستان در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان صورت پذیرد.

دکتر جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم در گفتگو با خبرنگار عصر کهگیلویه، افزود: از آنجایی که بخش پاتاوه در محور مواصلاتی پرتردد واقع شده و از نظر جمعیت تحت پوشش می تواند جمعیت زیادی خدمت رسانی کند حتی بخشی از استان چهارمحال و بختیاری که هم مرز با استان ما هست و از آنجایی که مرکز بستر درمانی پاتاوه دیگر جوابگو نیست لازم است در سریعترین زمان ممکن نسبت به ساخت یک بیمارستان مجهز اقدامات لازم بعمل آید.

بر پایه این گزارش، در ادامه بازدیدهای نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان این بار مقصد لوداب و مارگون بود که دکتر جاودان سیرت با حضور در مرکز بهداشت مارگون و درمانگاه لوداب از نزدیک در جریان فعالیت ها و ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت و از زحمات پرسنل تجلیل کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.