کد خبر : 9530
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱/۱۱) به امامت حجت الاسلام زارعی اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1402 - 16:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱/۱۱) به امامت حجت الاسلام زارعی اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱/۱۱) به امامت حجت الاسلام زارعی اقامه گردید.
در روز ۱۲ فروردین، با رأی قاطع مردم سلطه شیطان و طاغوتیان برچیده و حکومت اللّه که نوید بخش آزادی و سرافرازی و پیشرفت آنها و آرزوی همه اولیاء الهی و حمایتگر مستضعفان و مظلومان عالم بود استقرار و حکم فرما گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱/۱۱) به امامت حجت الاسلام زارعی اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با اشاره به احادیث معصومین و آیات قرآن، تقوی را مرکب امن هدایت انسان به بهشت و وسیله ای برای شناخت و تشخیص حق از باطل عنوان کرد و خود و همه نمازگزاران و برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور ماه رمضان و خاصه جمعه های این ماه را از بهترین فرصتهای عمر هر انسان دانست که از وسعت بی کران رحمت، لطف و مغفرت الهی خود را بهره مند سازد و افزود البته میزان و سهم برخورداری از لطف و عنایت خداوند برای هر کسی به اندازه قابلیت، ظرفیت، تلاش و توجه خود اوست و الی رزق و الطاف خداوند بی انتهاست و هر چه ما از آن استفاده کنیم از آن منبع خیر کاسته نخواهد شد.
وی با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) آن بانوی بزرگ را اول زن مومن به اسلام و مادر امامان عنوان کرد و گفت: در کنار صفات برجسته انسانی و ایمانی، حمایت های مالی ایشان از پیامبر برای ترویج و تبلیغ رسالت و دین اسلام کار بسیار ارزشمند و موثر و مهمی بود که به عظمت و بزرگی آن بانوی مکرم افزوده است.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با گرامی داشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، این روز را عیدی بزرگ برای ملت ایران دانست و افزود در این روز با رأی قاطع مردم سلطه شیطان و طاغوتیان برچیده و حکومت اللّه که نوید بخش آزادی و سرافرازی و پیشرفت آنها و آرزوی همه اولیاء الهی و حمایتگر مستضعفان و مظلومان عالم بود استقرار و حکم فرما گردید.
زارعی پور با تبریک روز طبیعت، صیانت از جلوه های الهی در طبیعت را وظیفه عموم مردم و محیط زیست سالم را جزو سرمایه های ملی و اجتماعی و متعلق به همه نسلها دانست و گفت: تخریب محیط زیست و منابع طبیعی زیان و مشکلات فراوانی را برای انسان و همه موجودات به وجود خواهد آورد که فرهنگ سازی و احساس مسئولیت عموم مردم و دستگاه های ذیربط در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.
امام جمعه سرفاریاب در پایان نیز سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه رمضان و روز اکرام و تکریم خیرین را تبریک گفت و با بیان اینکه امام حسن(ع) فرموده است«نیک ترین نیکی ها و زیباترین زیبائی ها، خوش اخلاقی است»، امتداد حیات توحیدی و رسالت نبوی را در مسئله خوش اخلاقی دانست و با توجه به ارزش و جایگاه اخلاق نیکو در دین اسلام، گبرخورداری از این صفت حسنه را برای مؤمنان یک امر مهم و دارای آثار معنوی خاص و عام دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.