کد خبر : 9968
دیدگاه‌ها برای دستگاه های اجرایی استان نیازمندی های جامعه هدف خود را برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان تعیین و اعلام کنند/ میدان گازی مختار بویراحمد از طرح های پیشنهادی سفر دوم رئیس جمهور است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 12:19
-

کارشناسان معاونت اقتصادی استانداری این استان اقدام به پالایش و راستی آزمایی داده ها و اطلاعات طرح

سید حسین رازیان

دستگاه های اجرایی استان نیازمندی های جامعه هدف خود را برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان تعیین و اعلام کنند/ میدان گازی مختار بویراحمد از طرح های پیشنهادی سفر دوم رئیس جمهور است

دستگاه های اجرایی استان نیازمندی های جامعه هدف خود را برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان تعیین و اعلام کنند/ میدان گازی مختار بویراحمد از طرح های پیشنهادی سفر دوم رئیس جمهور است
یک تیم نظارتی با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت اقتصادی استانداری به منظور بررسی اطلاعات طرح های پیشنهادی از سوی دستگاه های اجرایی استان برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت

میدان گازی مختار بویراحمد از طرح های پیشنهادی سفر دوم رئیس جمهور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میدان گازی روستای مختار شهرستان بویراحمد جزو طرح های پیشنهادی در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان می باشد.
سید احسان عسکری در نشست پیگیری و هماهنگی طرح های افتتاحی و کلنگ زنی دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: افتتاح این میدان گازی می تواند در بهبود اقتصاد استان و به ویژه شهر یاسوج تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: یک تیم نظارتی با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت اقتصادی استانداری به منظور بررسی اطلاعات طرح های پیشنهادی از سوی دستگاه های اجراییاستان برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان کرد: کارشناسان معاونت اقتصادی استانداری این استان اقدام به پالایش و راستی آزمایی داده ها و اطلاعات طرح های پیشنهادی از سوی دستگاه های اجرایی استان برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت می کنند.

عسکری عنوان کرد: اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح طرح های پیشنهادی در دور دوم سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان هر چه زودتر از سوی دستگاه های اجرایی برآورد و به معاونت اقتصادی استانداری استان اعلام شود.

وی گفت: خلاصه اطلاعات هر کدام از طرح های پیشنهادی در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان به طور دقیق، کامل و صحیح همراه با مدارک و مستندات لازم ارائه شود.

عسکری اظهار داشت: این خلاصه اطلاعات شامل میزان سرمایه گذاری، تعداد اشتغال، استعلام های دریافتی و مجوز زیست محیطی باشد.
وی خواستار تهیه عکس و تصویر برای اعلام جزئیات کامل طرح های پیشنهادی در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد از سوی دستگاه های اجرایی این استان شد.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان، گفت: لازم است که استفاده بهینه و بهره مندی هر چه بیشتری از آن شود.

محسن ضامن فر اظهار داشت: دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد فرصتی ارزنده برای کمک به توسعه این استان در زمینه های مختلف است و باید با آمادگی لازم به استقبال آن رفت.
وی افزود: دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد می تواند دستاوردهایی چشمگیر برای این استان به دنبال داشته باشد به شرط آنکه نیازمندی ها، مسائل و مشکلات مختلف استان به نحو مطلوب شناسایی و ارائه شود.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بیان کرد: آماده سازی طرحه های افتتاحی و کلنگ زنی برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان جزو اولویت های مهم کاری مسئولان اجرایی استان است و استاندار نیز تأکید جدی بر آن دارد.

مهندس ضامن فر بر لزوم تسهیل و شتاب بخشی دستگاه های اجرایی در پاسخ دادن به مجوزها و استعلام های مورد نیاز طرح های پیشنهادی برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان تأکید کرد.
وی عنوان کرد: گره گشایی در امور مربوط به طرح های پیشنهادی برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و حذف قوانین دست و پا گیر در این زمینه از سوی دستگاه های اجرایی استان ضروری است.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گفت: یکی از عمده ترین درخواست ها در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان اختصاص تسهیلات بانکی یا اعتبار و تأمین سرمایه مورد نیاز برای تزریق به واحدهای تولیدی و طرح های نیمه تـمام استان به منظور رفع کمبود منابع مالی آنها است تا هر چه سریعتر تکمیل و افتتاح شوند.

مهندس ضامن فر در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی استان نیازمندی های جامعه هدف خود را برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان تعیین و اعلام کنند.
وی افزود: هرگونه پیشنهاد دستگاههای اجرایی برای ارائه در دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به این استان باید کارشناسی شده باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.