کد خبر : 12062
دیدگاه‌ها برای عملکردقابل تحسین شهردارچرام درمدیریت شهری بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 10:49
-

شهردار چرام با اشاره به تحول در حوزه اداری گفت :بزرگترین اتفاق این بود که تمامی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری چرام به روز شد و مطالبات از سال ۹۱و پاداش بازنشستگان به طور کامل واریز شد.

عملکردقابل تحسین شهردارچرام درمدیریت شهری

عملکردقابل تحسین شهردارچرام درمدیریت شهری
شهردار چرام اظهار داشت :برای اولین بار ۱۴پروژه آغاز شده که امیدواریم در این دوره به بهره برداری برسد.

حمزه بازی شهردار چرام در پاسخ به سوال عملکرد حوزه عمرانی بیان کرد :مجموعه شهرداری چرام با همکاری و همدلی در حوزه های مختلف در این دوره کارهای خوبی انجام دادن که در بحث عمرانی در بحث جدول گذاری ۵۲۰۰متر و جدول کانیو ۲۱۰۰و موزائیک فرش ۳۸۰۰متر در شهر چرام کار انجام شد که در فازهای بعدی ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در بحث آسفالت معابر و خیابان ها برای اولین بار کوچه های منازل سازمانی در جاده آرند آسفالت شد و بالغ بر ۱۰۰هزار مترمربع آسفالت در معابر چرام داشتیم که عملیات آسفالت در بلوار امام علی (ع) و خیابان های منشعب ؛بلوار شهیدان سروش نژاد و خیابان های منشعب؛خیابان باهنر و شهید قلی پور ؛کمربندی میثم ؛خیابان شهید جعفری و خیابان شهید آتش پنجه و ولیعصر ؛شهیدجوکار و دیگر معابر که بنا داریم در فاز ۳قریب به ۲۰۰تن قیر و آسفالت برای خیابان های منشعب از بلوارشهید دستغیب و بقیه معابری که نیاز باشد آسفالت می شوند.

شهردار چرام گفت :در بلوار شهید دستغیب و در محدوده بانک ملی به سمت خروجی شهر به علت جدولی که از قبل بود و امکان هدایت سیلاب را نداشت موقع بارندگی همیشه مشکل وجود داشت برای شهروندان نسبت به طراحی و احداث جدول مناسب اقدام شد که عملیات عمرانی در حال انجام است .

حمزه بازی به ایجاد بازارچه چرام اشاره کرد و گفت برای ساماندهی بازارچه چرام در مرحله پوش قرار دارد که امیدواریم هر چه زودتر تکمیل شود و بازاریان در یک فضای مناسب به فروش اقلام خود اقدام کنند.

وی افزود:دو میدان بسیج و معلم را تکمیل و افتتاح کردیم و در بحث روشنایی بلوار شهید دستغیب سه میلیارد تومان خرید پایه و چراغ داشتیم که در محل نصب آنها پایه کنی شده و نصب می شوند تا هم روشنایی مناسبی ایجاد شود تا شهروندان و گردشگران در این قسمت مشکلی نداشته باشند..

بازی با اشاره به فضای سبز گفت :۱۰هزار متر در بلوار شهید دستغیب ؛قسمتی در بلوار شهید رجایی و امام حسین و کاشت درخت و گل و گیاه که در دو سال گذشته ۴۰هزار گل و ۲هزار اصله درخت کاشته شد.

شهردار چرام با تشریح سایر اقدامات عمرانی گفت :بازگشایی خیابان ولیعصر و آسفالت آن یکی از مهم ترین اقدامات شهری بوده که هر چند مشکلاتی موقع عملیات عمرانی پیش آمد اما شهروندان الان از تعریض این خیابان رضایت دارند و یک فضای بسیار خوبی برای عبور و مرور ایجاد شده است و امیدواریم بقیه مسیر با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و شهروندان آزادسازی شود.

وی در خصوص آرامستان چرام گفت:خرید زمین و اضافه کردن فضای جدید و تجهیز آرامستان و‌ فرش موزائیک محل نماز و نصب تابلوی جدید که سرجمع قریب به ۲میلیاردتومان هزینه داشت .

شهردار چرام به دو پارک ولایت و بانوان اشاره کرد و گفت :تجهیزات پارک ولایت خریداری شده که امیدواریم ظرف مدت امسال به بهره برداری برسد و پارک بانوان هم در محدوده مسکن مهر چرام که در حال تسطیح و زیرسازی هست.

وی در پاسخ به سوالی که با توجه به سفر وزیر گردشگری به چشمه بلقیس آیا اعتباری برای توسعه و تجهیز این باغ کمک شده است یا نه؟بیان کرد:تاکنون هیچ بودجه ای اختصاص ندادن اما خود شهرداری قریب به ۴۰۰میلیون تومان سنگ فرش و احداث کانال داشته است.

شهردار چرام اظهار داشت :برای اولین بار ۱۴پروژه آغاز شده که امیدواریم در این دوره به بهره برداری برسد.

شهردار چرام با اشاره به تحول در حوزه اداری گفت :بزرگترین اتفاق این بود که تمامی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری چرام به روز شد و مطالبات از سال ۹۱و پاداش بازنشستگان به طور کامل واریز شد.

وی با اشاره به بدهی ۱۴میلیاردتومانی شهرداری چرام از دوره قبل گفت :مهم ترین اتفاقی که افتاد در بحث بدهکاری شهرداری که سیر صعودی تا۱۴میلیاردتومان داشت که در این دوره با پرداخت ۸۰درصد از این بدهی سیر نزولی پیدا کرد و انشالله تلاش می کنیم که بدهی صفر شود.

 

بازی افزود:بدهی یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی تامین اجتماعی که بخشی به صورت اقساطی و بدهی پمپ گاز ۶۵۰میلیون تومان و بدهی های آب و برق هم تهاتر شد.

شهردار چرام با اشاره به طلب این شهرداری از آبفای چرام گفت :از سال ۹۳تاکنون یک میلیارد تومان آبفای چرام به شهرداری بدهکار است که نامه نوشتیم جلوی حفاری در شهر گرفته شود.

 

شهردار چرام با اشاره به خرید و تجهیز ماشین آلات گفت :برای اولین بار در طول تاریخ شهرداری چرام ۴دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از قبیل دو دستگاه پژو پارس و یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری و ماشین حمل زباله به ارزش ریالی ۱۱میلیاردتومان به شهرداری چرام اضافه شد..

وی اضافه کرد:برای اولین بار نصب دوربین مداربسته حفاظتی در شهرداری چرام و انبار شهرداری نصب شد..

بازی گفت :برای اولین بار چراغ راهنمایی در محدوده بلوار شهید بهشتی و مدارس ابتدایی جهت کاهش تصادفات و تسهیل عبور و مرور نصب شد..

شهردار چرام با اشاره به اصلاح و توسعه شهر با قرارداد ۵۰۰میلیون تومانی و طرح توجیهی نقشه بازنگری شهر طراحی و به کمیسیون ماده ۵و‌شورای عالی شهرسازی مطرح که امیدواریم این مشکل حل شود چرا که با اصلاح و توسعه شهر چرام هم ساخت و ساز افزایش پیدا می کند و هم اینکه در بحث کاهش قیمت زمین تاثیر گذار هست.

حمزه بازی گفت :برای اولین بار و جهت شفافیت اتوماسیون اداری چرام در حوزه های مالی بااعتبار ۵۰۰میلیون تومانی راه اندازی شد که نقش مهمی در شفافیت عملکردها در حوزه های مالی دارد.

شهردار چرام با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگی گفت :سالانه در بحث فضاسازی محیطی به مناسبت های مختلف و برگزاری مراسمات و جشن ها بالغ بر. ۴۰۰میلیون تومان در این حوزه کار می شود که البته سعی می کنیم اقدمات موثرتری در حوزه های فرهنگی انجام بدهیم که نیازمند همکاری همه فرهنگ دوستان و علاقه مندان هستیم

 

شهردار چرام با اشاره به اینکه همه این اقدامات در سایه همدلی شهرداری و شورای شهر و تعامل با مدیران شهرستانی ؛استانی و کشوری انجام شده است بیان کرد:ما سعی می کنیم که در شهرداری با تکریم ارباب رجوع و تعامل با همه دستگاه ها و یک فضای آرام به شهروندان خدمات خوبی در حوزه های مختلف ارائه بدهیم چرا که این مردم شایسته بهترین ها هستند..

شهردار چرام با تشکر از اصحاب رسانه شهر چرام گفت :ما در این مدت مسئولیت سعی کردیم همیشه پاسخگوی خبرنگاران باشیم و اعتقاد داریم خبرنگاران پل ارتباطی بین شهروندان و شورا و شهرداری هستند که قطعا می تواند راهگشا باشند .

وی ضمن تبریک پیشاپیش ۱۷مرادماه روز خبرنگار تصریح کرد:شهرداری چرام در نظر دارد برای اولین بار برنامه های ویژه ای برای تجلیل از خبرنگاران زحمتکش چرام داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.