کد خبر : 13438
دیدگاه‌ها برای استقبال مردم از بزرگواری نتیجه، صداقت، یکرویی، عام المنفعه بودن ایشان بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 23:17
-

استقبال مردم از بزرگواری نتیجه، صداقت، یکرویی، عام المنفعه بودن ایشان

استقبال مردم از بزرگواری نتیجه، صداقت، یکرویی، عام المنفعه بودن ایشان
صداقت، یکرویی، پیگیر و عام المنفعه بودن شاخص های برتر بزرگواری نسبت به دیگر رقبا

دنیای سیاست امروز انباشته شده است از وعده و وعیدهایی که توسط کاندیدای هر دوره و مقطع زمانی در جهت تحقق بیشتر آنان زمانهای زیادی را می طلبد.
وعده هایی که بیشتر آنان به وعده های سر خرمن تشبیه می شوند و گویندگان آنان با وجود آنکه می دانند کذب محض است و اجرای آنان ممکن نخواهد بود ولی چنان با آب و تاب و سخنان ملیح و شیرین و عوام فریبانه بیان می گردند که در جهت تحقق آنان انتظاری طولانی نیز یدک کشیده می شود.
نمایندگان ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در جهت رسیدن به مقصود و منظور خویش با سخنان و وعده های شیرین سعی در جلب نظر آرای مردم دارند.و در این بین چه تعداد اندکی از وعده های ارائه شده عملی می گردد و چه بسیارسخنان گزاف و وعده هایی که راهی به جایی نخواهند برد.

بنا بر شواهد زمانی و کارآرایی که حاج آقا بزرگواری در طول هشت سال نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کهگیلویه بزرگ از خود نشان داد این امیدواری و روزنه در دل دوستداران و مشتاقان توسعه و پیشرفت شهرستانهای کهگیلویه بزرگ بوجود آمده است که بار دیگر انسانی صادق و پیگیر در جهت رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس این دیار قدم برداشته و امیدوارند با انتخاب مجدد ایشان کارها و پروژه های بزرگ و عام المنفعه در این شهرستانها رونق یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.