کد خبر : 13497
دیدگاه‌ها برای حضور فعال معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در همایش کشوری تجلیل از فعالان عرصه سلامت/ معاون بهداشت وزارت بهداشت/ بهره‌برداری از بیش از ۱۰۰۰ پروژه حوزه بهداشتی با حضور رئیس جمهور بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 0:41
-

۱۳۵ هزار نیروی بهداشتی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت دارند که ۳۲ هزار

سید حسین رازیان

حضور فعال معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در همایش کشوری تجلیل از فعالان عرصه سلامت/ معاون بهداشت وزارت بهداشت/ بهره‌برداری از بیش از ۱۰۰۰ پروژه حوزه بهداشتی با حضور رئیس جمهور

حضور فعال معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در همایش کشوری تجلیل از فعالان عرصه سلامت/ معاون بهداشت وزارت بهداشت/ بهره‌برداری از بیش از ۱۰۰۰ پروژه حوزه بهداشتی با حضور رئیس جمهور
تحقق اجرای طرح طرح پزشکی خانواده در دولت سیزدهم

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از یک هزار و ۳۷ پروژه حوزه بهداشتی با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش عصر کهگیلویه، دکتر حسین فرشیدی در همایش تجلیل از فعالان عرصه سلامت که با حضور باشکوه فعالان حوزه بهداشت و بهورزان کهگیلویه و بویراحمد همانند سایر دعوت شده گان عرصه بهداشت کشور حضور داشتند، گفت: امروز شاهد جنایت جنگی علیه ملت مظلوم غزه در تاریخ تقویم بشریت فراموش نخواهد شد و اسرائیل غاصب جنایتکار با حمله وحشیانه به امن ترین پناهگاه مردم مسلمان غزه حتی بیمارستان رحم نکرده تا چهره پلید رژیم متجاوز صهیونیستی برای جهانیان بیش از پیش نمایان تر شود و اقدامات متجاوز آنها محکوم به شکست است.

 

دکتر فرشیدی، تصریح کرد: جوانی جمعیت یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار وزارت بهداشت است.
.
معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: طرح پزشک خانواده از دیگر برنامه‌‌های مهم وزارت بهداشت است که ۱۰ سال درگیر اجرای آن بودیم که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی بر تقویت شبکه‌ها تاکید کرد و گفت: چهار هزار پروژه‌های بهداشتی و تعمیری در این حوزه وجود دارد که دو هزار پروژه به بهره‌برداری رسیده است که این برنامه در راستای تقویت شبکه است.

دکتر فرشیدی افزود: یک هزار و ۳۷ پروژه بهداشتی طی همین هفته به دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسید و بقیه در دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: به غیر از فضا و لجستیک نیروی انسانی از دیگر راه‌های تقویت شبکه است که ۱۳۵ هزار نیروی بهداشتی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت دارند که ۳۲ هزار نفر بهورز هستند.

دکتر فرشیدی از کمبود ۵۸ هزار نیروی بهداشتی خبر داد و گفت: این میزان کمبود را به وزارت بهداشت اطلاع‌رسانی کردیم.

وی از جذب ۸ هزار نیروی جدید در حوزه بهداشتی خبر داد و گفت: ۸ هزار نیرو به همراه چهار هزار بهورز جذب خواهند شد.

به گزارش عصر کهگیلویه از یاسوج: در این همایش بین المللی تجلیل از فعالان عرصه سلامت دکتر محمد ملک زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سید علی موسوی رجا معاون فنی مرکز بهداشت استان، جمعی از مدیران واحد های مرتبط دعوت شده از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، تعدادی از مراقبین سلامت، بهورزان نمونه حضور دارند.

بر پایه این گزارش، در همایش کشوری تجلیل از دستیاورد ها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور از روز دوشنبه تا پایان هفته ضمن پرپایی نمایشگاه در سالن همایش های بین المللی رازی واقع در دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام گرفت.

در پایان خاطرنشان می‌شود: بر اساس لیست ارسال شده مدعوین از طرف معاونت بهداشت وزارت بهداشت به تمامی استان ها ابلاغ که با حضور کلیه معاونین بهداشتی، معاونین فنی و اجرایی، برخی از مسولان واحد های مختلف، تجلیل از تعدادی بهورزان نمونه کشوری، مراقبین سلامت، و سایر کارگروه مرتبط دعوت شده روز پایانی با حضور حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی روسای دانشگاه علوم پزشکی روز پنجشنبه تجلیل می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.