کد خبر : 13596
دیدگاه‌ها برای حجه الاسلام و المسلمین بزرگواری/ جوانان کهگیلویه بزرگ از نبود فرصت های شغلی مناسب در رنج و عذاب هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 23:53
-

بعد از ما کارهایی هم شد ولی متاسفانه چاله و چوله های شهرستان فراوان است

سید حسین رازیان

حجه الاسلام و المسلمین بزرگواری/ جوانان کهگیلویه بزرگ از نبود فرصت های شغلی مناسب در رنج و عذاب هستند

حجه الاسلام و المسلمین بزرگواری/ جوانان کهگیلویه بزرگ از نبود فرصت های شغلی مناسب در رنج و عذاب هستند
فقر اقتصادی حکم فرما شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه از یاسوج و به نقل از راه سلام/ “سیدعلی محمد بزرگواری” در جمع برخی از نخبگان شهرستان لنده با تشریح اقدامات صورت گرفته زیرساختی برای این شهرستان در دوران نمایندگی مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در هشت سال گذشته اوضاع منطقه را می دیدم و آرزو داشتم شهرستان لنده از بن بست خارج شود، مشکلاتش کم شود اما آنچه برای این شهرستان در حوزه های زیرساختی آب و برق و گاز اتفاق افتاد مربوط به همان نهضتی است که در دوران وکالت ما در مجلس اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه البته بعد از ما کارهایی هم شد ولی متاسفانه چاله و چوله های شهرستان فراوان است، اظهارداشت: باید کارخانجاتی در کهگیلویه بزرگ احداث شود تا بتوان اشتغالزایی پایدار در منطقه ایجاد کرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی گفت: این کارخانه در حوزه فسفات باشد یا در حوزه کشاورزی، فرقی نمی کند چه کارخانه ای باشد، اگر این کارخانه ها باشند جوانان این حوزه در سرزمین و زادگاه خودشان دارای شغل می شوند و بهتر می توانند به جامعه خود خدمت کنند.

بزرگواری افزود: وقتی مدیریت نباشد حتما جوانان کهگیلویه بزرگ از نبود فرصت های شغلی مناسب در رنج و عذاب بوده و متاسفانه بدلیل نبود مشاغل مناسب هم فقر اقتصادی بر زندگی روزانه آنان حکمفرما می شود.

وی پتانسیل های بالقوه، بالفعل و ظرفیت های خدادادی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را فراوان خواند و یادآورشد: وظیفه نماینده مجلس، قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است و می طلبد مردم بویژه جوانان در فراهم ساختن بسترهای اشتغالزایی در بخش خصوصی، مشارکت دوچندان تری داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.