کد خبر : 13918
دیدگاه‌ها برای اعطای درجه ۲ به سینما دهناد دهدشت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 16:25
-

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد

سید مصطفی گنجی

اعطای درجه ۲ به سینما دهناد دهدشت

اعطای درجه ۲ به سینما دهناد دهدشت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۸ پیرامون رتبه بندی و اعطای درجه ۲ به سینما دهناد دهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه از دهدشت، عبدالکریم عبودی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه کمیسیون ماده ۸ پیرامون رتبه بندی سینما دهناد دهدشت با حضور اعضای کمیسیون متشکل از نمایندگان فرماندار، شهردار، آتش نشانی، اداره اماکن عمومی، نیروی انتظامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، افزود: سینما و تاثیرگذاری آن بر فرهنگ مردم کتمان ناپذیر است و این رسانه می‌تواند تغییراتی بنیادین در فرهنگ ها و سلایق ایجاد کند و همانند شمشیری دو لبه هم می‌تواند ویرانگر و هم انسان ساز باشد و البته سویه‌ی انسان سازی آن باید تقویت شود.

وی، تصریح کرد: جامعه امروز در حال تغییر است و این تغییرات به دلیل حضور تکنولوژی‌های ارتباطیِ بسیار گسترده است و البته سینما می‌تواند در گستره این تغییرات همچنان نقش موثری داشته باشد.

عبودی عنوان کرد: سینما باید در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی، به ویژه در بحث آسیب‌های خانواده، گام‌های مؤثرتری بردارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق سینما دهناد دهدشت و توافق اعضای کمیسیون و همچنین آیین‌نامه درجه‌بندی سینماها به سینما دهناد دهدشت، درجه ۲ داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.