کد خبر : 14078
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی برنامه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه معلولین روستایی شهرستان چرام در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 21:36
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی برنامه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه معلولین روستایی شهرستان چرام در سرفاریاب-

برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی برنامه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه معلولین روستایی شهرستان چرام در سرفاریاب-
این جشنواره در رشته های طناب کشی، یک قول دوقول، لی لی باکلاس، دال پلان و هفت سنگ برگزار شد و در پایان با مشخص شدن نفرات برتر از آنان تجلیل و برای مسابقات استانی معرفی شدند.

جشنواره بازیهای بومی و محلی برنامه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه معلولین روستایی شهرستان چرام در سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، با میزبانی مرکز بهزیستی جشنواره بازیهای بومی و محلی در سرفاریاب برگزار شد.
مدیر اداره بهزیستی شهرستان چرام در حاشیه برگزاری این جشنواره،
هدف از برگزاری این مسابقات را، فراگیرسازی ورزش و اوقات فراغت دربین افراد دارای معلولیت شناسایی شده در مناطق روستایی و ارتفاء سطح توانمدی و مشارکت در فعالیت اجتماعی، فرهنگی ورزشی و همچنین حساس سازی و آماده سازی جوامع محلی و روستایی و حتی جوامع شهری نسبت به ورزش معلولین به عنوان یکی از اولویت های توانمند سازی افراد دارای معلولیت دانست و گفت؛ جشنواره بازیهای بومی و محلی بصورت شهرستانی در ۵ رشته ورزشی امروز در شهر سرفاریاب برگزار شد و نفرات و تیم های برتر برای حضور در مسابقات استانی و رقابت با سایر شهرستانها معرفی شدند.
صادقیان از همکاری و حمایت امام جمعه محترم سرفاریاب، مسئولین ادارات و نهادها از جمله شهرداری، نمایندگی آموزش و پرورش، اداره برق در اجرای این جشنواره قدر دانی و تشکر کرد.
امام جمعه سرفاریاب نیز با بیان اینکه انسان در کنار نیازهای متعدد روزانه از جمله غذا و پوشاک، مطالعه، دانش و آگاهی، نیازمند تحرک جسمی و ورزش برای سلامتی جسم و انجام امور مختلف زندگی می باشد و با شرایط زندگی امروزی، توجه و تشویق قشرهای مختلف مردم به ورزش امری مهم و ضروری به نظر می رسد.
حجت الاسلام زارعی پور از مسئولین و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان و مرکز بهزیستی سرفاریاب بخاطر خدمات و فعالیتهای قابل توجه به مددجویان و خاصه برگزاری این جشنواره که با حضور قشرهای مختلف به ویژه مددجویان این نهاد اجرا می شود، قدر دانی و تشکر کرد.
گفتنی این جشنواره در رشته های طناب کشی، یک قول دوقول، لی لی باکلاس، دال پلان و هفت سنگ برگزار شد و در پایان با مشخص شدن نفرات برتر از آنان تجلیل و برای مسابقات استانی معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.