کد خبر : 14162
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۹/۰۳) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 16:39
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۹/۰۳) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۹/۰۳) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
شهید فخری زاده یک مدیر جهادی و تلاشگر نسبت به پیشرفت کشور بود که رژیم صهیونیستی و امریکا ایشان را صندوقچه اسرار برنامه هسته ای ایران می دانستند و به همین خاطر نسبت به شهادت ایشان اقدام کردند.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۹/۰۳) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با بیان حدیثی از امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) که فرموده است: «به خدا سوگند بنده با تقوائی را نمی شناسم که تقوایش او را سود ببخشد، مگر آنکه زبانش را نگه دارد، که سود و فایده تقوا در کنترل زبان است»؛ خود و همه نمازگزاران و خواهران و برادران دینی را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه موضوع خانواده و فرزندان، یکی از کارکردهای مهم خانواده را حمایت مالی از فرزندان در دو بخش رشد و پیشرفت تحصیلی و تشکیل خانواده در جوانی عنوان کرد و با تأکید بر اینکه حمایت مالی از فرزندان باید با برنامه ریزی و اصولی انجام شود تا اثربخش باشد افزود؛ حمایت معنوی، مشاوره دادن، کمک نقدی و ضامن شدن از جمله راه های حمایت مالی خانواده از فرزندان هستند که ضامن شدن چون باعث مسئولیت پذیری، وظیفه شناسی و انضباط مالی فرزند می شود راه کاربردی و مناسب تری می باشد.
وی افزود؛ در زمینه حمایت مالی از فرزندان والدین و خانواده باید سطح توقعات و رعایت حد معقول را مد نظر داشته باشند تا تبعات منفی این موضوع را کنترل کنند و از چشم و هم چشمی بپرهیزند که موجب بر هم زدن آرامش روانی خانواده خواهد شد.
امام جمعه سرفاریاب با گرامی داشت و تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی (ره) و با بیان اینکه یکی از راه های مناسب برای تعریف و شناخت صحیح یک پدیده، شناخت پیشینه و الگوهای عملی آن است، افزود: بسیج پدیده ای منحصر بفرد از تجمیع نیروهای ایمانی از متن جامعه است که با اخلاص که مهمترین شرط عبادی در پیشگاه خداوند است، در عرصه های مختلف دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و… ثمرات و آثار فراوانی را بر جای گذاشته و امروزه نیز به تبعیت از جمهوری اسلامی در دنیا فرهنگ بسیجی در حال ترویج است.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این جنگ، جنگ شرافت و انسانیت در مقابل رذالت و خباثت شیطانی است چرا که همه مردم آزادی خواه و با شرافت دنیا از هر دین و آیین در حمایت از مردم غزه و محکومیت غاصبان صهیونیست به صحنه آمده اند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ضربه فنی رژیم صهیونیستی از طرف جبهه مقاومت قابل جبران نخواهد بود و با نصرت الهی پیروز نهائی که همه تلخی ها را جبران خواهد کرد از آن جبهه مقاومت و مردم مظلوم اما مقتدر غزه می باشد.
وی با گرامی داشت سالروز شهادت شهید فخری زاده از دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای کشورمان و روز نوآوری و فناوری ایران ساخت، شهید فخری زاده را از مدیران تراز انقلاب اسلامی در صنعت هسته ای و دفاعی عنوان کرد و افزود گذشته از خصوصیات اخلاقی چون اخلاص و تواضع، شهید فخری زاده یک مدیر جهادی و تلاشگر نسبت به پیشرفت کشور بود که رژیم صهیونیستی و امریکا ایشان را صندوقچه اسرار برنامه هسته ای ایران می دانستند و به همین خاطر نسبت به شهادت ایشان اقدام کردند.
امام جمعه سرفاریاب با گرامی داشت روز نیروی دریائی، اقتدار و صلابت ایران در مرزهای آبی و حضور ایران در آبهای بین المللی را ثمره تلاش نیروهای دریائی ارتش و سپاه دانست.
حجت الاسلام زارعی پور با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، آن بانوی بزرگ را ام الاسلام خواند و گفت: در خطبه فدکیه که به بیش از بیست آیه قرآن استناد شده است روش تفسیر قرآن و برداشت از آیات و نقش قرآن در جامعه به ما یادآوری می شود و آن حضرت در یکی از خطبه ها دوری و روی گرداندن از قرآن را عامل بدبختی انسانها معرفی می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.