کد خبر : 14260
دیدگاه‌ها برای پیشنهادوقول حاج آقا بزرگواری به مردم فهیم وغیور بهمئی بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 14:47
-

پیشنهادوقول حاج آقا بزرگواری به مردم فهیم وغیور بهمئی

پیشنهادوقول حاج آقا بزرگواری به مردم فهیم وغیور بهمئی
بهمئی همسایه دیوار به دیوار خوزستان/ دربکارگیری جوانان جویای کار بهمئی، بهمئی غیر بومی است
نماینده اسبق مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی تاکیدکرد شهرستان بهمئی برای رفع مشکلات زیرساختی و تمامی مشکلات آن، باید از استان کهگیلویه و بویراحمد جدا شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه  “حاج سیدعلی محمد بزرگواری” در نشست صمیمی با مردم بهمئی در شهر لیکک گفت: ما باید از جانب شما، زبان گویا ، سخنگو و مطالبه گر حقوق پایمال شده شما باشیم، بارها گفته ام و این را نیزخواهم گفت، تا زمانی که مردم شهرستان بهمئی عضوی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باشند، در پنج کیلومتری آنها و در پروژه عظیم بیدبلند خوزستان، بچه های آنان غیربومی حساب می شوند اما از دِل آبادان، دزفول و خوزستان، همگی بومی حساب می شوند ولی جوانان ما در شهرستان عزیز بهمئی و در پنج کیلومتری این پروژه، غیربومی هستند.

وی با بیان اینکه اگر با همت و غیرت شما بعنوان نماینده چهارسال آینده به مجلس راه پیدا کنم، قول می دهم همین کار را برای تان انجام می دهم، اظهارداشت: اگر شما جدایی شهرستان بهمئی را از استان کهگیلویه و بویراحمد بخواهید، به شما قول می دهم که در تقسیمات کشوری، شما جزئی از استان خوزستان شده و برای همیشه از استان کهگیلویه و بویراحمد جدا شوید و این کار را برای تان می کنم.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی افزود: نفت شهرستان بهمئی را به نام خوزستان داشتند می بُردند و من با زور توانستم ۲ درصد نفت را بگیرم، حق آلایندگی را هم گرفتم، از شهردار دوران زمان ما بروید سوال کنید، بعد از ما رها شد و حالا آقایان دوباره دارند شعارش را می دهند که فلان شد و بهمان شد.

بزرگواری با بیان اینکه اسناد تمامی این مسائل و مطالب موجود است، یادآورشد: اسناد اینکه چه کسی فریاد زده است چرا ۷۰ حلقه چاه بهمئی به نام خوزستان مصادره می شود؟ موجود است.

وی گفت: اگر شما همت کردید و ما انتخاب شدیم، ما مطالبه گر مردم عزیز شهرستان بهمئی می شویم و اگر این اتفاق رخ دهد، به شما قول می دهم در چهار سال مجلس سیزدهم، یک نماینده حداقل از شهرستان بهمئی در مجلس باشد و دیگر نمی خواهد از کهگیلویه و از این سادات و از آن سادات بیاید و فرزند خود بهمئی به مجلس می رود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.