کد خبر : 14359
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۹/۱۷) سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 15:08
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۹/۱۷) سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۹/۱۷) سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور اقامه گردید.
تهاجم فرهنگی و تلاش های بی پایان دشمنان برای از بین بردن باورها و هویت جامعه ایرانی اسلامی ما یک واقعیت است که عموم مردم و به ویژه مسئولان باید نسبت به این موضوع غافل نباشند و برای مقابله با آن تدابیر و برنامه های مناسبی را به کار گیرند.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۹/۱۷) سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با بیان اینکه طبق فرموده رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با تقوا ترین مردم کسی است که بیشتر امر به معروف و نهی از منکر و صله رحم نماید؛ خود و همه نمازگزاران و برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث نقش تربیتی خانواده، به تأثیر خانواده بر هدف گذاری و ایجاد انگیزه فرزندان اشاره کرد و گفت: جهت گیری اعمال انسان در زندگی به شدت تحت تأثیر باورها و اعتقادات اوست و اگر باورها و عقاید انسانها در مسیر صحیح اهداف آفرینش باشد قطعا سبب سلامت و سعادت می شود و خدا باوری و اعتقاد به معاد در والدین به طور مستقیم بر زندگی افراد خانواده تأثیر تربیتی خواهد گذاشت.
وی افزود؛ فضای آکنده از معنویت در خانواده موجب ایجاد انگیزه و امید در فرزندان شده و آنان را به تلاش برای انجام وظایف و صبر در برابر سختی ها وا می دارد و ضعف ایمان و خدا باوری موجب بی انگیزگی اهل خانواده و ترس و نا امیدی و پناه بردن آنها به غیر خدا خواهد شد.
خطیب جمعه سرفاریاب به نقش مقاومت در معادلات نظم جهانی علی رغم تلاش های امریکا و غرب برای سلطه بر منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: نتیجه شکل گیری جبهه مقاومت جلوگیری از تحقق اهداف امریکا و دیگر مستکبران و رسوایی بیشتر آنان بوده است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این قضایا فرهنگ غرب بی آبرو شد.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه اساس انتخابات، رقابت سیاسی معقول و هدف از برگزاری انتخابات وحدت، انسجام و همدلی برای پیش برد امور کشور است، افزود: دو دستگی و دو قطبی سازی کاذب در جامعه نتیجه ای جز تنش و اختلاف میان اقشار مردم در پی نخواهد داشت.
وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، این شورا را در واقع شورای دفاع از تهاجم فرهنگی دانست و گفت: تهاجم فرهنگی و تلاش های بی پایان دشمنان برای از بین بردن باورها و هویت جامعه ایرانی اسلامی ما یک واقعیت است که عموم مردم و به ویژه مسئولان باید نسبت به این موضوع غافل نباشند و برای مقابله با آن تدابیر و برنامه های مناسبی را به کار گیرند.
زارعی پور در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دستغیب، توکل بر خدا، اخلاص، ساده زیستی و فروتنی، خوش اخلاقی و مهربانی، قدرت نفوذ کلام و ولایت پذیری را از جمله شاخص های آن شهید بزرگوار دانست و با اشاره به توصیه شهید دستغیب به یکی از نمایندگان وقت شیراز در مجلس شورای اسلامی، پیروی از ولایت فقیه را لازمه ی توفیق و پیشرفت و سربلندی در همه امور کشورعنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.