کد خبر : 14546
دیدگاه‌ها برای میزبانی خانواده محبی از عزاداران و سوگواران شهادت حضرت فاطمه(س) در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 16:10
-

خبرنگار آقای طاعتی

میزبانی خانواده محبی از عزاداران و سوگواران شهادت حضرت فاطمه(س) در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب-

میزبانی خانواده محبی از عزاداران و سوگواران شهادت حضرت فاطمه(س) در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب-
شفاعت قرآن قطعا شامل حال عمل کنندگان به دستورات و مفاهیم قرآن خواهد بود نه کسانی که فقط حافظ قرآن باشند و بهترین راه تربیت و تأثیرگذاری کلام، پایبندی و به کار گرفتن آن در عمل است.

میزبانی خانواده محبی از عزاداران و سوگواران شهادت حضرت فاطمه(س) در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این ایام فاطمی آقای محبی با برگزاری مجلس عزاداری در خانه، میزبان سوگوران حضرت فاطمه (س) بود.
در این مجلس حجت الاسلام عارف منش روحانی مستقر روستای دهنو اسلام آباد، با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در موضوع پیروی از اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از آنان در زندگی، با اشاره به روایتی از امام علی (ع) که می فرماید «با ارزش ترین دانشها، دانشی است که به آن عمل شود و بی ارزش ترین دانش، دانشی است که در زبان متوقف شود و به آن عمل نشود»، گفت: بسیاری از افراد دارای مدارک علمی و مقامات و جایگاه های اجتماعی نسبت به دانش و گفتار خود در عمل فاصله ی زیادی دارند.
حجت الاسلام عارف منش در ادامه معرفت و آگاهی را مقوله ای فراتر از مدرک و سواد عنوان کرد و افزود: شفاعت قرآن قطعا شامل حال عمل کنندگان به دستورات و مفاهیم قرآن خواهد بود نه کسانی که فقط حافظ قرآن باشند و بهترین راه تربیت و تأثیرگذاری کلام، پایبندی و به کار گرفتن آن در عمل است.
در این مراسم عزاداری خانگی، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و نوحه خوانی توسط آقای رهبر اجرا شد و شرکت کنندگان نیز در وعده شام میهمان سفره فاطمی به میزبانی خانواده محبی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.