کد خبر : 14701
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با دستور کار هماهنگی جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی نیمه اول دیماه- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 23:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با دستور کار هماهنگی جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی نیمه اول دیماه-

برگزاری جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با دستور کار هماهنگی جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی نیمه اول دیماه-
اوایل دیماه امسال مصادف با مناسبتهای مهم ملی و مذهبی از جمله سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی، روز بصیرت می باشد.

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب با دستور کار هماهنگی جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی نیمه اول دیماه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در این جلسه، با بیان اینکه اوایل دیماه امسال مصادف با مناسبتهای مهم ملی و مذهبی می باشد، سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی داشت و گفت: حضرت ام البنین با ایثار و شجاعت خود راه حضرت فاطمه (س) را ادامه و تحکیم بخشید.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه به حماسه ۹ دی و روز بصیرت هم اشاره کرد و گفت ملت ایران همواره با بصیرت بوده و ۹ دی سال ۸۸ اوج نمایش این بصیرت در دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب بود.
وی به تقارن ۲٠ جمادی الثانی ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) با سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و مادران را دارای مقام و منزلت والا و ارزنده دانست که همه نسبت به آن باید به نحو مناسب ادای دین و احترام نمایند.
بخشدار سرفاریاب نیز با تبریک و گرامی داشت مناسبتهای پیش رو در نیمه اول دیماه، به نقش مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت در سالروز وفات حضرت ام البنین تجلیل از آنان کاری ضروری و ارزشمند است و در این خصوص همه وظیفه داریم که همکاری و مشارکت داشته باشیم.
مجیدیان با بیان اینکه حضور خودجوش مردم و خلق حماسه ۹ دی، کار بزرگ و مهمی بود که آشوب گران و حامیان داخلی و خارجی را سر جای خود نشاند، بر گرامی داشتم این روز تأکید کرد و در ادامه با گرامی داشت سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، آن شهید بزرگوار را حامی و ناجی مردم و ملتهای مظلوم دانست.
در پایان جلسه با اظهار نظر حاضرین بندهای ذیل جهت پیگیری و اقدام مقتضی مورد توافق و تقویب قرار گرفت.
۱- برگزاری مراسم سالروز وفات ام البنین و تکریم از مادران و همسران شهداء در مسجد مصلی در روز سه شنبه با مشارکت بنیاد شهید شهرستان-
۲- برگزاری تجمع در سالروز ۹ دی با همکاری آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج در یکی از مدارس-
۳- برگزاری مراسم مشترک گرامی داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر و سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن آموزش و پرورش، با محوریت بهزیستی بخش و همکاری و مشارکت همه نهادها و ادارات-

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.