کد خبر : 11782
دیدگاه‌ها برای دکتر بهنام نیازی از توقف قطار ” لبخند مهربانی ” خدمات رایگانِ بهداشت بویراحمد، در ایستگاه روستای پراشکفت بویراحمد خبر داد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 18:36
-

بهنام نیازی از توقف قطار " لبخند مهربانی " بهداشت بویراحمد، در ایستگاه روستای پراشکفت خبر داد. به گزارش" عصر

سید حسین رازیان

دکتر بهنام نیازی از توقف قطار ” لبخند مهربانی ” خدمات رایگانِ بهداشت بویراحمد، در ایستگاه روستای پراشکفت بویراحمد خبر داد

دکتر بهنام نیازی از توقف قطار ” لبخند مهربانی ” خدمات رایگانِ بهداشت بویراحمد، در ایستگاه روستای پراشکفت بویراحمد خبر داد
اردوی جهادی مرکز بهداشت درمانی شهرستان بویراحمد در قالب لبخند مهربانی ، تحت عنوانِ، خدمات پزشکی رایگان در روستای پراشکفت از توابع بخش مرکزیِ شهرستان بویراحمد برگزار شد

اردوی جهادی مرکز بهداشت درمانی شهرستان بویراحمد در قالب لبخند مهربانی ، تحت عنوانِ، خدمات پزشکی رایگان در روستای پراشکفت از توابع بخش مرکزیِ شهرستان بویراحمد برگزار شد.

بهنام نیازی از توقف قطار ” لبخند مهربانی ” بهداشت بویراحمد، در ایستگاه روستای پراشکفت خبر داد.
به گزارش” عصر کهگیلویه” از یاسوج اردوی جهادی مرکز بهداشت درمانی شهرستان بویراحمد در قالب لبخند مهربانی ، تحت عنوانِ، خدمات پزشکی رایگان در روستای پیر إِشکَفت از توابع بخش مرکزیِ شهرستان بویراحمد برگزار شد.
دکتر بهنام نیازی مدیر بهداشت شهرستان بویراحمد در اینباره گفت: این خدمات در قالب لبخند مهربانی اعم از ویزیت و درمان بیماران، تحویل داروی رایگان، خدمات رایگان دندانپزشکی ، تغذیه ، غربالگری بیماریها ، مشاوره روان ، مامایی ، نمونه گیری کامل آزمایشگاهی و غربالگری قند خون و چربی خون در روستای پراشکفت و حومه ، برگزار گردید.
مدیر بهداشت بویراحمد، با اشاره به همراهی مجموعه معاونین در ابن سفر، ضمنِ حضور و نظارت بر خدمات ارائه شده توسط تیم سلامت مرکز بهداشت در این روستا و تشکر از همکاران جهادی ، در اینباره گفت: قطار لبخند مهربانی با گذر از سیزده ایستگاه ارائه خدمات سلامت رایگان، امروز در ایستگاه روستای کم برخوردار پیراشکفت شهرستان بویراحمد توقف کرد و خوشحالم که مردمان خونگرم این روستا ، با استفاده از این خدمات بهره مند شدند .
دکتر نیازی با اذعان به اینکه این اردوی جهادی چهاردهمین اردوی جهادی مرکز بهداشت بویراحمد از پائیز پارسال است تصریح کرد : در این ایستگاه برای حدود ۶۰ نفر خدمات دندانپزشکی ، ۴۵ نفر خدمات پزشکی و داروئی، حدود ۷۰ نفر غربالگری فشارخون ، چربی و قند خون ، و برای ۱۵ نفر مشاوره تغذیه رایگان انجام گرفت.
وی در پایان افزود: خدا راشکر در این زمینه با تلاش همکاران در دولت انقلابی، شوق خدمت و روحیه این مجموعهٔ جهادی، همچنان در قالب لبخند مهربانی ادامه خواهد داشت و انشالله به حول قوه الهی در نهایت توان و داشته هایمان در این مسیر لذت بخش خدمت به مردمان دیار بویراحمد لحظه ای دریغ نخواهیم کرد.
روستای پیراشکفت از توابع بخش مرکزی شهرستان بویراحمد، در ۱۰ کیلومتری شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان قرار دارد که از روستاهای خوش آب هوای شهرستان بویراحمد می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.