کد خبر : 8048
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 16:44
-

ما در شمال غرب تا آخرین قطره خون و تا جانی در بدن داریم از محافظت ارزی کشور دفاع می کنیم

سید حسین رازیان

نامه مرزبان بسیجی به استاندار، مجمع نمایندگان استان و کلیه مسولان

نامه مرزبان بسیجی به استاندار، مجمع نمایندگان استان و کلیه مسولان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه سید حسین رازیان از بسیجیان و مرزبانان این دیار آورده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه سید حسین رازیان از بسیجیان و مرزبانان این دیار آورده است:

در شمال غرب تا آخرین قطره خون و تا جانی در بدن داریم از مرزهای کشور کشور دفاع می کنیم.

این نوید را به شما مسولان استان و کشور می دهیم در کنار سبز پوشان حریم امن ولایت و سربازان گمنام امام زمان علیه السلام در نقطه صفر مرزی اعلام می‌شود تا آخرین فشنگ از مرزهای ایران اسلامی دفاع و شبانه روز با کمترین مزد و حقوق نگهبانی داده و نخواهیم گذاشت خواب دوشمن تعبیر شود.

استکبار جهانی و حامیان پلید آنها در گوشه کنار گاهی اوقات سربازان امام زمان علیه السلام را می خواهند تروریست بدانند این در صورتی است که آنها مقرر اصلی پرورش دهندگان تروریست های داعش، پژاک، کومله و دمکرات، و فرقه ای کثیف و اشغالگر اسرائیل غاصب، و آل سعود خبیث پرورش می دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود و مقابله با روحیه اسلامی و قرآنی قد اعلم کنند، آنها بدانند که دست کثیف آنها آغشته به خون هزاران شهید گلگون کفن هست و با یک بسیجی شهید هزاران بسیجی دیگر رویش همچون ماه تابان خواهد درخشید.

همگان نیک مستحضرید که امروز هم عناد و دشمنی استکبار امریکا، سرمایه‏دارهای بزرگ جهانی، رژیم اشغالگر قدس و ارتجاع ادامه دارد و با آن مخالفت می‏کنند، اما انقلاب ما که به پیروزی رسید، نظام جمهوری اسلامی متولد شد.

پس، دفاع از این نظام، اولین و مقدس‏ترین و واجب‏ترین فرایض ملت ایران می دانیم، و اطمینان می دهیم که ما مجموعه بسیجیان کسی هستیم که سرمای منفی ۴۰ درجه و پنجاه درجه بالاتر را تحمل که سینه‏ مان را سپر می‏کنیم و با هر وسیله ه‏ای که در اختیارمان باشد، دفاع از انقلاب را به عهده می‏گیریم؛ چون در حقیقت و باورمان این هست که از اسلام و قرآن دفاع کرده ایم.

البته کسانی که در دنیا منتظرند با هر بهانه و یا بدون بهانه علیه جمهوری اسلامی حرف بزنند، از اینکه ما مردم را به آمادگی بیشتر تشویق می‏کنیم، استنباط غلط می‏کنند که جمهوری اسلامی جنگ‏طلب است و علاقه‏یی به صلح ندارد! خیر، این‏گونه نیست. ما به دنیا ثابت کرده‏ایم که جنگ‏طلب نیستیم و نشان داده‏ایم که به وجود صلح در همه‏ی منطقه- بلکه همه‏ی عالم- از صمیم دل علاقه‏مندیم.

ما معتقدیم که در صلح و آرامش می‏توان به سازندگی های درونی و بیرونی پرداخت، ما جنگ‏طلب نیستیم- از اول هم نبودیم- آن‏ها جنگ را بر ما تحمیل کردند. ما ملتی هستیم که از خودمان دفاع می‏کنیم؛ خوب هم دفاع می‏کنیم.

ما با اتکا به قرآن کریم و تحت پوشش فرماندهی تیپ چهل هشت سردار سرافراز اسلام دکتر حکمتیان و یارانش قسم خورده ایم از آنهایی نیستیم که عقب بنشینیم و به دشمن فرصت میدان داری بدهیم؛ ما با خطر مواجه می‏شویم، در ده سال گذشته، قهرمانان تیپ چهل هشت فتح و بسیجیان جان بر کف این حقیقت را در شمال غرب نشان با شهادت داده‏ایم، ما بسیجیان گردان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد قول می دهیم در صورت وقوع هر گونه حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل تابستان گذشته و زلزله سی سخت آنچه که در توان داریم در طبق اخلاص در عمل نشان داده و هوشیارانه پای کار هستیم.

دشت وزینه میرآباد آذربایجان غربی محل دریافت باج خواهی و عبور مرور گروهک های ضد انقلاب از جمله پژاک و کومله اما امروز با بیرون راندن آن یزیدیان زمان محل برداشت سالانه هزاران تن سیب زمینی و علوفه دامی و سایر محصولات کشاورزی به درستی در آن جریان دارد ما و هم رزمانمان بیداریم تا کشاورزی و دامداری و باغداری رونقی چشمگیر در سردشت و پیرانشهر و همسایگان در انتظار دریافت محصولات لحظه شماری می کنند.

امید است که مدیران و مسئولینی که شما در راستای خدمت رسانی به مردم، بکار گماردن انسان های صالح و اثرگذار از همه مهمتر دارای روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر بذل روحیه امید و نشان دادن خدمات نظام مقدس به مردم در اولویت کاری قرار بگیرد و امیدوارم که با درایت استاندار محترم و متولیان امر نام پیست اسکی کاکان به نام مقدس شهید جاودانیان تغییر داده شود و در اولویت دستور کار شما قرار بگیرد.

اما اینجانب بعنوان یک مرزبان و خاک پای سبزپوشان حریم امن ولایت شهادت شهید والامقام داوود جاودانیان را به بیت محترم و مردم شهید پرور شهرستان بهمئی و استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تبریک عرض میکنم.

از مسولان استانی مجمع نمایندگان، استاندار محترم، همه مدیران استانی تقاضا دارم به سایر قهرمانانی که در آن سرمای استخوان سوز به آغوش ملت سالم برگشته اند در حضور مردم تقدیر شود تا روحیه شهادت طلبی مستحکم تر شود، همانطور که در مراسم تشییع پیکر شهید هم رزم جاودانیان در یاسوج سنگ تمام گذاشته شد.

با احترام فراوان

بسیجی،سید حسین رازیان

بهمن ماه ۱۴۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حسین یکشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

بنظرم فکر کردین کاکون بیصحابه منه? کاکون خوش شهید زیاد داره قربون دستون مرحمت زیاد

نظرات بسته شده است.