کد خبر : 8210
دیدگاه‌ها برای پیام دعوت بخشدار سرفاریاب از مردم انقلابی بخش برای حضور در راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 11:32
-

طاعتی

پیام دعوت بخشدار سرفاریاب از مردم انقلابی بخش برای حضور در راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن

پیام دعوت بخشدار سرفاریاب از مردم انقلابی بخش برای حضور در راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن
از مردم انقلابی، شهید پرور، فهیم و شریف بخش سرفاریاب برای حضور در این جشن بزرگ که امسال متفاوت تر از سال گذشته برگزار خواهد شد، دعوت نموده تا با مشتی محکم و پرافتخار در کنار یکدیگر، ضمن برگزاری

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، بخشدار سرفاریاب با صدور پیامی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه بخش برای حضور در راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الْفَجْرِ وَ لَیَالٍ عَشرٍ وَ الشفْع وَ الْوَتْرِ وَ الَّیْلِ إِذَا یَسر

“۲۲ بهمن”، کلید گشاینده ی درهای پیروزی به روی ملت بزرگ ایران بود کـه « استقلال» ، « آزادی » و « جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.
این دهه پرافتخار فجرانقلاب، سرود حنجره های داوودی است که در رهگذر نسیم ایمان، ترانه ی آزادی خواندند و بر مائده ی استقلال، نعمت پیروزی گستردند.
بنابراین نهضتی که در ۲۲بهمن ۱۳۵۷به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملت جهان، چراغ راه زندگی است. از این رو «۲۲ بهمن» تنها نباید به عنوان روز پایانی عمر یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات سیاسی دیگری تلقی گردد، بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت های آزاده جهان برعلیه استکبارجهانی و آزادی خواهان یاد کرد.
لذا دهه فجر، میثاق و بیعت دوباره و همواره با آرمان های بلند انقلاب اسلامی، خون شهیدان، رهبری و ولایت است.
تقارن ماه پرفیض رجب و اعیاد جشن و سرور این ماه با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر غرق شادی و شور نموده است.
امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم بوجود امده است سرآغازی باشد تا بتوانیم برمشکلات و تنگناهای معیشتی و اقتصادی ملت قهرمان و مقاوم ایران اسلامی به ویژه جوانان عزیز فائق آییم و دشمنان را روز به روز مایوس نموده و شاهد پیشرفت و شکوفایی میهن عزیزمان باشیم .
اینجانب ضمن تبریک این ایام نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهداء و ایثارگران پرافتخار، از مردم انقلابی، شهید پرور، فهیم و شریف بخش سرفاریاب برای حضور در این جشن بزرگ که امسال متفاوت تر از سال گذشته برگزار خواهد شد، دعوت نموده تا با مشتی محکم و پرافتخار در کنار یکدیگر، ضمن برگزاری جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی، دشمنان را ناکام و کشور را در مسیر ترقی و رشد قرار دهیم

ضحاک مجیدیان فرد
بخشدار سرفاریاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.