کد خبر : 2911
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۳/۲۷ ) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 - 15:15
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۳/۲۷ ) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۳/۲۷ ) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
سلامت غذا از نظر بهداشتی یعنی دور بودن از عوامل آلوده و بیماری زا و داشتن عناصر مغذی و انرژی زا و همچنین حلال و طیب بودن آن از نظر شرعی اثرات مستقیم و عجیبی در روح و جسم انسان خواهد داشت.

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۳/۲۷ ) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار عصر کهگیلویه در سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با اشاره به آیه ۱۹۷ سوره بقره «وَتَزَوَّدُوا فَإِنَّ خَیْرَ الزَّادِ التَّقْوَى» ضمن سفارش به خود و همه نمازگزاران برای رعایت تقوی الهی، تقوی را بهترین راه و توشه برای پرهیزگاری دانست.
زارعی پور در ادامه مبحث اهمیت ازدواج و تربیت نسل پاکیزه، به نقش تغذیه و سبک تغذیه سالم در این موضوع پرداخت و گفت: سلامت غذا از نظر بهداشتی یعنی دور بودن از عوامل آلوده و بیماری زا و داشتن عناصر مغذی و انرژی زا و همچنین حلال و طیب بودن آن از نظر شرعی اثرات مستقیم و عجیبی در روح و جسم انسان خواهد داشت، بطوریکه علاوه بر مهیا نمودن رشد و تکامل جسمی، موجب می شود انسان از نظر روحی و فکری نیز در مسیر درست شناخت خود و خدای خویش حرکت کرده و برای خود و جامعه مفید باشد.
ایشان ۲۷ خرداد روز جهاد کشاورزی را به همه کشاورزان، فعالان این عرصه و مسئولین مربوطه تبریک گفت و طبق فرمایش مقام معظم رهبری اجرای کشاورزی قراردادی ( تولید متناسب با نیاز بازار داخلی یا خارجی ) را از اساسی ترین برنامه های دولت عنوان کرد و در ادامه نیز شهادت شهید دکتر چمران در ۳۱ خرداد ماه را گرامی داشت و همچنین با تبریک روز بسیج اساتید ( ۳۱ خرداد )، گفت: تفکر بسیجی ظرفیت های عظیم و فراوانی در رفع محرومیت ها و ایجاد آبادانی در روستاها دارد.
وی اول تیرماه سالروز تبلیغات اسلامی و هفته اطلاع رسانی دینی را به همه مبلغین و تلاش گران این عرصه تبریک گفت و از زحمات سختی که در این زمینه متحمل می شوند قدردانی نمود.
خطیب جمعه سرفاریاب در پایان، اول تیرماه آغاز هفته صرفه جوئی در مصرف آب را یاد آور شد و آموزش این امر مهم را بر عهده آب و فاضلاب، امور آب و صدا و سیما دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.