کد خبر : 3698
دیدگاه‌ها برای رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان/ برخی دستگاههای اجرایی با تصویب تعرفه های غیرمنطقی مانع توسعه ارتباطات استان هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 12:06
-

توسعه شبکه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبر نوری در استان

سید حسین رازیان

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان/ برخی دستگاههای اجرایی با تصویب تعرفه های غیرمنطقی مانع توسعه ارتباطات استان هستند

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان/ برخی دستگاههای اجرایی با تصویب تعرفه های غیرمنطقی مانع توسعه ارتباطات استان هستند
لزوم همراهی همه دستگاههای اجرایی استان در اجرای پروژه های ارتباطی و زیرساختی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه ،سید محمود رادمنش،گفت:برخی دستگاههای اجرایی با تصویب تعرفه های غیرمنطقی مانع توسعه ارتباطات استان هستند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد از برنامه مهم وزارت ارتباطات دولت سیزدهم در خصوص توسعه شبکه ارتباطات ثابت بربستر فیبر نوری در استان خبر داد.
نشست شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در اداره کل تنظیم مقررات منطقه جنوب در شیراز با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این نشست با اشاره به لزوم همراهی همه دستگاههای اجرایی استان در اجرای پروژه های ارتباطی و زیرساختی گفت: برابر بند ح تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور همه دستگاههای اجرایی مکلف شده اند در زمینه در اختیار قراردادن تجهیزات مورد نیاز اپراتور به منظور توسعه شبکه ملی اطلاعات نهایت همکاری را داشته باشند.
سیدمحمودرادمنش همچنین از برنامه مهم وزارت ارتباطات دولت سیزدهم در خصوص توسعه شبکه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبر نوری در استان خبر داد و افزود: برای دست یابی به بهره مندی هشتاد درصدی خانوارهای استان به شبکه با کیفیت مبتنی بر فیبر نوری به همکاری همه دستگاههای اجرایی نیاز است.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان وجود برخی از موانع اداری درون استان را برای توسعه استان و بهره مندی مردم از خدمات دولت مضر دانست و تصریح کرد: با هماهنگی هایی که با استاندار محترم بعمل آمده مقرر شد گزارشی از موانع اداری موجود و دستگاههایی که احیانا برخلاف قانون بودجه و قوانین بالادستی در مسیر توسعه ارتباطات استان مانع تراشی می کنند مورد بررسی قرار گیرند.
این مقام مسئول همچنین از دستگاههای اجرایی استان خواست تا به منظور استفاده از خدمات باکیفیت فیبر نوری به این شبکه متصل شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.