کد خبر : 4998
دیدگاه‌ها برای مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شهید دامیده شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 20:57
-

الطاف الهی خداوند پایان ناپذیر است و میزان بهره مندی مردم از آن بسته به ظرفیت هر فرد است

سید حسین رازیان

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شهید دامیده شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شهید دامیده شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد
تغییرات مدیریتی امری طبیعی است

 

نشست تکریم و معارفه سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جا دارد یکم شهریور ماه روز پزشک را به همه پزشکان محترم که در راستای تضمین سلامت مردم تبریک عرض نموده و همچنین یاد و خاطره شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارعی را گرامی می داریم.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر محمد مهدی بانشی افزود:از پزشکان تا بهورزان تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی تصریح کرد: هرگز از یادمان نخواهد رفت در روزهای اولیه غربالگری ها خوب درخشیدید و چند استان که بعنوان پایلوت گذاشته بودند خوشبختانه استان ما به همت بلند شما در رتبه های برتر قرار گرفتیم.

وی بیان کرد: در پیک های اول ویروس منحوس کرونا شناسایی بیمار یابی و حتی نمونه گیری نود درصد بودیم که دکتر حریرچی، در یاسوج همان زمان اولیه گفت ، با توجه پراکندگی جغرافیایی جمعیت و مسیرهای کوهستانی خوشبختانه به همت شما توانسته ایم سربلند بیرون بیاییم.

دکتر بانشی تصریح کرد: در اوایل اپیدمی منحوس کووید۱۹ گاها حتی از پوشش حفاظتی نظیر ماسک و سایر کمبودهای داشتیم ولی این شما پرسنل خدوم بودید که توانستید بدرستی شرایط خاص را درک کرده و مدیریت کنید.

رییس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه، کار در حوزه سلامت انتهایی ندارد،گفت: از آنجایی که تعریف سلامت یک مقوله بسیار پیچیده ای هست بنابراین نظام سلامت مجموعه‌ای از مردم، سازمان‌ها و منابع که بر اساس سیاست‌ها و قوانین ملی در کنار هم قرار گرفته تا سلامت جامعه تحت پوشش را ارتقاء دهند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه، تمامی افراد و سازمان‌هایی که به نحوی با سلامت در ارتباط هستند، گفت: از یک بهورز در دور افتاده‌ترین روستا در این استان تا یک پزشک متخصص در بزرگ‌ترین بیمارستان پیشرفته مرکز استان- همه در زیر چتر نظام سلامت قرار می‌گیرند فعل مجموع مشخص است که ارتباط نظام سلامت با زندگی روزمره هر کدام از ما بسیار پیچیده و غیر قابل تفکیک خواهد بود.

دکتر بانشی تاکید کرد: همگان نیک مستحضرید سیستم ما یک سیستم شبکه ای بسیار پویا و فعال و با توجه به شرایط خاص تحریم های ظالمانه ولی وحدت، همدلی و همکاری توانسته در شرایط از مشکلات بکاهد.

دکتر بانشی ابراز داشت: تنها استانی بودیم که علی رغم اینکه کنترل کووید۱۹ در اولویت بود اما این مهم هرگز نتوانست بر روی سایر خدمات اثر منفی بگذارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اگر بخواهیم به نسبت کشوری از سطح میانگین کشوری امتیاز بندی کنیم خوشبختانه سربلند هستیم.

دکتر محمد مهدی بانشی، بیان کرد: آنچه که مهم است کمیت خیلی ملاک نیست و اولویت بندی اصلی کیفیت در راستای خدمت رسانی و برنامه‌ریزی همچنین نظارت جدی تر قرار بگیرد.

وی در ادامه بیان اینکه تغییرات مدیریتی امری طبیعی است، گفت: مدیریت جدید می بایست نقاط قوت مدیریت قبلی را حفظ کند، و مدیر جدید می بایست خلاقیت های جدید با درایت خاصی خلق کند.

دکتر بانشی،یادآور شد: مدیران ما می بایست از نیروهای جوان و پای کار استفاده کند چرا که نیروی جوان داری اندیشه نو و در پیشبرد اهداف موفق هست، از نیروهای با تجربه می بایست بهترین بهره را برد که تجربه سوزی نشود.

رییس مرکز بهداشت استان، خاطرنشان کرد: شراکت های سلامت خودمان را می بایست بشناسیم و از مسولان مرتبط در رأس استاندار محترم نماینده های مجلس شورای اسلامی و مسولان بیمه‌ای و در راستای تحقق اهداف نظام سلامت گام های اثر گذار برداریم و فضای سلامت را با فضای های دیگری غیر مرتبط ادغام نشود.

دکتر بانشی در پایان گفت: خصوصیات بارز دکتر محمد یزدان پناه، بسیار پای کار در تمامی مراحل پا به پای پرسنل بودند و جا دارد از ایشان خسته نباشید و در سنگر خدمتگزاری دیگری موفق باشند،دکتر بهنام نیاری از مدیران جوان صاحب نظر و خستگی‌ناپذیر هستند مطمئن هستم که در ادامه مسیر زحمات مدیریت های ماقبل توفیقات روزافزون حاصل می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تعداد کل قراردادهای منعقده از سوی اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با مؤسسات بهداشتی و درمانی این استان ۱۱۷۵ مورد است که ۲۸ مورد آن قرارداد جدید می باشد.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۶۸ مرکز جامع خدمات سلامت در استان وجود دارد که ۱۱۰ پزشک خانواده در این مراکز مستقر بوده و به مردم خدمات رسانی می کنند.

دکتر دهراب پور عنوان کرد: ۵۲۰ هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد معادل ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد۳۵۰ هزار نفر از جمعیت استان معادل ۵۰ درصد تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارند.

دکتر دهراب پور با اشاره به وجود ۲ مرکز درمان ناباروری در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هزینه درمان ناباروری در این ۲ مرکز تا سه بار با ۹۰ درصد تخفیف از سوی سازمان بیمه سلامت آماده خدمت رسانی به ذینفعان می باشد.

دکتر دهراب پور،در پایان به تعامل دو سویه با حوزه بهداشت درمان اشاره کرد و گفت: در پرداخت مطالبات میزان وجو نقدینگی که مستقیماً از تهران اختصاص داده خواهد شد بدون وقفه در اختیار مدافعان سلامت قرار خواهد گرفت و انتظار می رود هزینه های پرداختی در ردیف های تعریف شده استفاده شود.

سرپرست جدید شهید دامیده شهرستان بویراحمد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع سلامت و شهید دکتر محمد زارعی، گرامیداشت آغاز هفته دولت و تبریک روز پزشک اشاره کرد.

دکتر بهنام نیازی، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام محرم و در آستانه حماسه عظیم اربعین قرار داریم، امید است با حداکثر توان بتوانیم به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام خدمت رسانی مطلوب سرلوحه کار قرار بگیرد.

وی تاکید کرد، با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و اجرای عدالت در سلامت، از همه مهمتر ارتقاء شاخص های بهداشتی در برنامه‌ریزی قرار خواهد گرفت.

دکتر بهنام نیازی، به تغییرات تیم مدیریت جدید در سریعترین زمان ممکن خاطرنشان کرد و همچنین از دکتر محمد غلام نژاد ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و دکتر بانشی بخاطر اعتماد به اینجانب امیدوارم که با تلاش های تاثیرگذار بتوانیم جبران کنیم و جا دارد از دکتر محمد یزدان پناه خسته نباشید گفت.

مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحم، گفت: در اولین دانشگاه علوم پزشکی می بایست سرمایه های خود را شناسایی کند سرمایه ساختمان و تجهیزات نیست بلکه سرمایه ها شما هستید منش بزرگی کوچک نفس و خدمت صادقانه به خلق الله است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، گفت: و تبریک روز پزشک همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارعی و امیدوارم ادامه دهنده راه اهل بیت (ع) باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود داستار از خدمات ارزنده دکتر محمد یزدان پناه رییس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد تقدیر و تشکر و برای وی آرزوی توفیق روز افزون از درگاه ایزد منان در ادامه راه پدر شهیدش طلب کرد.

وی در ادامه ضمن عرض تبریک به دکتر بهنام نیازی برای وی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید را کرد.

وی افزود: قبول مسئولیت و کار برای مردم در جهت رضای خداوند موجب بهره مندی از الطاف خداوند می شود.

حجه الاسلام والمسلمین داستار، یادآور شد: هر کس با خداوند معامله کند، خداوند به وی روزی می دهد و نیازی به کمک مردم ندارد.

وی تصریح کرد: الطاف الهی خداوند پایان ناپذیر است و میزان بهره مندی مردم از آن بسته به ظرفیت هر فرد است.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود داستار در پایان برای تمام مسئولین دانشگاه علی الخصوص دکتر محمد یزدان پناه و دکتر بهنام نیازی آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرد.

اهدای حکم سرپرست به سرپرست جدید از سوی دکتر محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه و لوح تقدیر به رییس قبلی و هدایایی از سوی کارکنان واحدهای مذکور به دکتر بانشی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
بر پایه این گزارش: مراسم تکریم و معارفه با حضور رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ، معاون بهداشتی، مدیر کل بیمه سلامت استان ، حاج امید جمالفرد رییس بازرسی دانشگاه علوم پزشکی، هاشم طاعتی مدیر توسعه و گسترش شبکه های بهداشت و درمان نه شهرستان استان و سایر مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش وب دا یاسوج: مراسم تکریم و معارفه دلیل عدم حضور دکتر محمد یزدان پناه با توجه به اینکه وی بدلیل ابتلای ویروس منحوس کووید۱۹ درگیر شده بود و جهت رعایت حال شرکت کنندگان نتوانست حضور پیدا کند، و طی پیامی از محضر همه همکاران و مدیران مسولان ضمن عذرخواهی از همه همکاران مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد طلب بخشش و حلالیت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.