کد خبر : 6054
دیدگاه‌ها برای دیدار بخشدار سرفاریاب با امام جمعه- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آبان 1401 - 0:18
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار بخشدار سرفاریاب با امام جمعه-

دیدار بخشدار سرفاریاب با امام جمعه-
امام جمعه ضمن اعلام آمادگی دفتر و ستاد نماز جمعه برای حمایت و همکاری در زمینه های مختلف با بخشدار جدید، از ایشان نیز خواست نسبت به مسائل فرهنگی با محوریت نماز جمعه و تأثیری که این موضوع بر سایر امور می تواند داشته باشد، اهتمام و همکاری ممکن را به عمل آورند.

بخشدار به همراه شهردار و مسئول نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب با حضور در دفتر امام جمعه با ایشان دیدار و گفت و گو کرد-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب ضمن عرض احترام و ارادت خدمت امام جمعه، از توفیقی که برای خدمتگزاری در این مسئولیت و در این دولت انقلابی نصیبشان گردیده، خداوند را سپاس گفت و از درگاه خداوند طلب یاری کرد.
مجیدیان با تأکید بر عزم و اراده جدی برای خدمت گذاری به مردم زادگاه خود و ثبت کارنامه ای موفق در این مسئولیت، خود را همواره نیازمند ارشادات و رهنمودهای امام جمعه محترم برای انجام وظایف محوله دانست و از ایشان خواست تا نسبت به این مهم مجموعه شورای اداری را بی نصیب نکنند.
ایشان همچنین بر لزوم توجه و پرداختن به مسائل فرهنگی جامعه تاکید کرد و پایگاه نماز جمعه را از ارکان اساسی مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برشمرد و گفت: تریبون نماز جمعه ظرفیت و فرصتی مناسب را برای مسئولین و مردم ایجاد می کند که نباید از آن غافل شویم و همه نسبت به تقویت آن باید تلاش نماییم.
امام جمعه سرفاریاب در این دیدار، انتصاب آقای مهندس مجیدیان به سمت بخشداری سرفاریاب را تبریک گفت و برای ایشان در این جایگاه آرزوی موفقیت کرد و گفت: همه ما باید در هر مقام و منصبی که هستیم خداوند را شکرگذار و برای خدمت رسانی به مردم صادقانه تلاش نماییم.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به نیازمندیها و مشکلات مردم این بخش در حوزه های مختلف و اینکه آقای مجیدیان نسبت به این مسائل آگاهی و اطلاع کامل دارند گفت: ان شاءاللّه با همت و پیگیریهای مؤثر و مداوم جنابعالی شاهد تغییر محسوس در زمینه های مختلف و بهره مندی مردم ولایت مدار و شهید پرور این بخش از امکانات و شرایط رفاهی مناسب باشیم.
ایشان ضمن اعلام آمادگی دفتر و ستاد نماز جمعه برای حمایت و همکاری در زمینه های مختلف با بخشدار جدید، از ایشان نیز خواست نسبت به مسائل فرهنگی با محوریت نماز جمعه و تأثیری که این موضوع بر سایر امور می تواند داشته باشد، اهتمام و همکاری ممکن را به عمل آورند.
خطیب جمعه سرفاریاب هماهنگی و انسجام مسئولین را برای پیشبرد امور بسیار مهم ذکر کرد و پرهیز از اختلافات که سبب سلب انگیزه افراد و مانع پیشرفت و خدمت رسانی به مردم خواهد شد را متذکر و یادآور شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.