کد خبر : 6075
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۸/۰۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 - 16:49
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۸/۰۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۸/۰۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
خطیب نماز جمعه با یادآوری سالروز شهادت آیت اللّه قاضی طباطبائی و محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی( شاهچراغ ) شیراز که باعث شهادت چندین نفر از هم وطنان ما شد، از مسئولین امنیتی، قضائی و نظامی خواست تا با قاطعیت با آمران و عاملان این حادثه اندوهناک برخورد و اقدام نمایند.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۸/۰۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با ذکر حدیثی از امام علی علیه السلام که می فرمایند «هیچ عزتی گرامی تر از تقوی و هیچ سنگری نیکوتر و امن تر از پارسائی نیست» رعایت تقوی را به خود و همه نمازگزاران توصیه و یادآور شد و در ادامه مباحث مربوط به تکریم خانواده و تربیت فرزندان با بیان روایتی از پیامبر اکرم ( ص )، فرمانروائی، فرمانپذیری و وزیری را عنوان های معرف دوره های هفت ساله اول، دوم و سوم زندگی یک فرزند ذکر کرد.
حجت الاسلام زارعی پور شناخت راه کارهای تربیتی، آگاهی از حقوق و وظایف فرزند در سنین مختلف و توجه به توانائی و استعدادهای آنان را لازمه تربیت درست فرزندان دانست و گفت: فرزندان امانت های الهی هستند که اگر نتوانیم آنها را در مسیر صحیح که همان سیره ائمه معصوم ( ع ) است هدایت و تربیت کنیم، در واقع خیانت در امانت کرده ایم.
ایشان همچنین به نقش تغذیه پاک و حلال و فراهم کردن محیط آرام در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: بنابه فرموده امیرالمومنین ( ع )، قلب کودک و نوجوان همچون زمینی خالی است که هرچیزی در آن قرار دهیم رشد می کند و باید بسیار مراقب باشیم که نوجوان در پذیرش ها ( خوب یا بد) شتاب دارد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب سالروز شهادت حسین فهمیده را گرامی داشت و روز نوجوان و آغاز هفته بسیج دانش آموزی را تبریک گفت و با اشاره به هراس دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی از ترویج و گسترش راه شهید فهمیده و تفکر بسیجی در میان جوانان اسلامی، بر هوشیاری و مراقبت از تحریف واقعیتها و وارونه جلوه دادن ارزشها و مقدسات که حربه و دام دشمن در شرایط کنونی برای نوجوانان و جوانان است، تأکید کرد.
وی با یادآوری سالروز شهادت آیت اللّه قاضی طباطبائی و محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی( شاهچراغ ) شیراز که باعث شهادت چندین نفر از هم وطنان ما شد، از مسئولین امنیتی، قضائی و نظامی خواست تا با قاطعیت با آمران و عاملان این حادثه اندوهناک برخورد و اقدام نمایند.
زارعی پور ترور را نشانه ضعف دشمنان و حامیان تروریست را در مقابل این حوادث و حدود ۱۸ هزار شهید ترور ایران اسلامی مسئول دانست.
ایشان در ادامه با ذکر حدیثی از امام حسن عسکری ( ع ) که فرمودند «در دوران غیبت امام عصر (عج) کسی از هلاکت نجات پیدا نمی کند مگر که به امامت و ولایت اعتقاد داشته و بر اعتقاد خود استوار بماند» ولادت آن امام بزرگوار و حضرت عبدالعظیم حسنی را تبریک گفت.
قدردانی از تلاش ها و پیگیریهای مسئولین استانی و شهرستانی و خاصه فرماندار شهرستان و همچنین تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای بخشدار جدید سرفاریاب و یادآوری برخی نیازمندیها و مشکلات اساسی شهر و بخش سرفاریاب بویژه موضوع آب شرب و کشاورزی و انتظار پیگیری و اقدام لازم جهت حل این مسائل، پایان بخش سخنان امام جمعه سرفاریاب در خطبه دوم بود.
لازم به ذکر است نمازگزاران سرفاریاب پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمائی که در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ برگزار شد، شرکت و با فریادهای مرگ بر تروریست، مرگ بر امریکا و مرگ بر آشوبگر، انزجار و خشم خود را نسبت به عاملان اغتشاشات و حادثه اخیر نشان دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.