کد خبر : 7149
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه( س ) در مسجدالرضای سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 - 1:48
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه( س ) در مسجدالرضای سرفاریاب-

برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه( س ) در مسجدالرضای سرفاریاب-
در کنار فرزند پیامبر، همسر امیرالمؤمنین و مادر حسنین بودن حضرت فاطمه ( س )، از افتخارات بزرگ بی بی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا ( س ) محسوب می شوند.

برنامه سوگواری و عزاداری سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا ( س ) در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این مراسم امام جمعه سرفاریاب ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه ( س ) محضر امام عصر ( عج )، عموم شیعیان و شیفتگان اهل بیت ( ع )، با ذکر حدیثی از حضرت فاطمه زهرا ( س ) که می فرمایند «هر کس عبادت و کارهای خود راخالصانه برای خداوند انجام دهد، خداوند بهترین برکات و مصلحت ها را برایش مقدر می گرداند»، در کنار فرزند پیامبر، همسر امیرالمومنین و مادر حسنین بودن حضرت فاطمه ( س ) که از افتخارات ایشان محسوب می شوند، اخلاص در عبادت و برخورداری از صفات و حسنات والای اخلاقی و انسانی را از مهمترین عواملی دانست که از آن بانوی بزرگوار به عنوان سرور زنان دو عالم یاد کنند و نام ببرند.
حجت الاسلام زارعی پور رعایت تمامی جزئیات در وظایف و حقوق همسر، فرزند، همسایه و همه مردم را از دیگر ویژگیهای شخصیتی حضرت فاطمه ( س ) برشمرد و افزود: الگو گرفتن زنان و مادران ما باید با توجه و عمل به همه رفتارها و کردارهای آن بانوی مکرم در زمینه های مختلف همراه باشد.
ایشان پیروی و الگو گیری امامان معصوم از حضرت فاطمه ( س ) را یادآور شد و گفت: تربیت دو امام معصوم که دیگر امامان نیز از نسل آنها بوده اند، از بالاترین الطاف حضرت فاطمه ( س ) به مسلمانان و عموم بشریت می باشد و همه بخصوص شیعیان باید قدر بدانیم و همواره از الگوهای ناب سلاله پاک حضرت فاطمه ( س ) و علی ( ع ) به خود ببالیم.
در ابتدای مراسم امام جماعت مسجدالرضا حجت الاسلام سید رسول کشاورز در سخنان کوتاهی ضمن عرض خیرمقدم خدمت حاضرین، حضور در این قبیل مراسمات را از توفیقات معنوی برای افراد دانست و در ادامه مراسم مداحی و سینه زنی نیز توسط مداح اهل بیت انجام گرفت.
شایان ذکر است این مراسم با حضور خواهران و برادران و همکاری ستاد نماز جمعه، حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل ( ع )، پایگاه بسیج امام خمینی( ره )، بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها و هیئت امنای مسجدالرضا برگزار شد که در پایان مراسم حاضرین شام ساده ای را که تدارک دیده شده بود، در کنار هم صرف نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.