کد خبر : 7638
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱٠/۳٠) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 14:34
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱٠/۳٠) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱٠/۳٠) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید
مردم هوشیار ایران اسلامی بار دیگر نشان خواهند داد که هر کدام یک سپاهی انقلابی و لباس سبز این نیروی الهی نماد عزت و افتخار آنهاست.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱٠/۳٠) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با بیان حدیثی از امیرالمومنین حضرت علی ( ع ) تقوی را بهترین گنج، محفوظ ترین سنگر و بالاترین عزت و اقتدار و نجات دهنده انسان از هر هلاکتی دانست و خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور پس از آن در ادامه مبحث شناخت، با اشاره به آیات قرآن، انسان های با ایمان را صاحب شناخت و معرفت خدا دانست و افزود لازمه و نشانه انسان مؤمن آن است که در شناخت خود موفق شده و به معرفت الهی نیز رسیده است و به همین سبب خداوند نیز دلهایشان را آرام و از جانب خود نیرومندشان ساخته است.
وی ذهن و افکار و همه رفتار انسانهای غافل از شناخت خداوند را در مسیر گناه و ظلم به خود و خیانت به دیگران عنوان کرد و گفت: طبق آیات قرآنی این گونه افراد در زمان مرگ و روز حساب تقاضای برگشتن به دنیا و جبران گذشته را دارند که هرگز این فرصت را نخواهند داشت و در پاسخ به آنها گفته می شود آیا در دنیا بیم دهنده نیامد و به تو نگفتند که چگونه زندگی کن که در جواب خواهند گفت بله برای ما بیم دهنده ای آمده بود و ما غفلت کردیم.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با تبریک حلول ماه رجب، این ماه عزیز را بهار معنویت و شروع سیر و سلوک معنوی اهل تقوی و ایمان دانست و گفت: طبق روایات در روز قیامت با ندای «أین الرجبیون» افرادی با چهره های درخشان بر می خیزند که تاج شاهی بر سر آنها قرار می دهند و ثواب و پاداش عظیمی به سبب روزه داری و استغفار در ماه رجب به آنها عطا خواهند کرد.
وی ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر ( ع )، عصر امامت این امام بزرگوار را عصر نوزائی شیعه و مبارزه با تحریف اسلام و اعتلا بخشی به تشکیلات شیعی عنوان کرد و افزود قبضه کردن قدرت توسط امویان و مروانیان با تحریف احکام و معارف دین ممکن شد و امام باقر ( ع ) در دوران امامت خویش تلاش نمود تا حقایق دین اسلام را تبیین و آنها را جایگزین انحرافات در ذهن و رفتار مردم کند.
زارعی پور با تسلیت سالروز شهادت امام هادی ( ع )، گفت: زیارت جامعه کبیره که به دلیل علو مضامین و مفصل بودن به این عنوان مشهور است و مهمترین جنبه معرفتی آن تفسیر قرآن ناطق و انسان کامل است میراث گرانبهای آن امام معصوم می باشد.
وی در پایان تحریم و تروریستی عنوان کردن سپاه توسط اروپا را اقدامی خصمانه و غیر قابل اجرا دانست و افزود دشمنان عزت و اقتدار ایران اسلامی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین و حافظ ملت و نظام اسلامی و خاستگاه صدها هزار نیروی پاکباخته ی مؤمنی است که پس از ۴۳ سال به خوبی آموخته چگونه از دل تهدیدها فرصتهای طلائی خلق کند و تحریم این نهاد مقتدر بر قوت و محبوبیت آن خواهد افزود؛ و مردم هوشیار ایران اسلامی بار دیگر نشان خواهند داد که هر کدام یک سپاهی انقلابی و لباس سبز این نیروی الهی نماد عزت و افتخار آنهاست و با پاسخ های متناسب، طراحان صهیونیستی و بازیگران مفلوک این نمایش مضحک، در این معرکه مانند همیشه ناکام مانده و شکست خواهند خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.