کد خبر : 2196
دیدگاه‌ها برای «قرارگاه شهید امانی شهرستان چرام آماده همکاری جهت اجرای مناسب طرح اقتصادی دولت» بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 21:25
-

آقای طاعتی

«قرارگاه شهید امانی شهرستان چرام آماده همکاری جهت اجرای مناسب طرح اقتصادی دولت»

«قرارگاه شهید امانی شهرستان چرام آماده همکاری جهت اجرای مناسب طرح اقتصادی دولت»
توفیقیان: در خصوص طرح عادلانه سازی یارانه ها و اینکه رئیس جمهور ما آبروی خودش را در این زمینه گرو گذاشته، ورود آگاهانه و اعتماد سازی و ایجاد آرامش را وظیفه همه مسئولان در این خصوص دانست.

«قرارگاه شهید امانی شهرستان چرام آماده همکاری جهت اجرای مناسب طرح اقتصادی دولت»
قرار گاه شهید امانی شهرستان چرام با حضور اعضاء و با موضوع هماهنگی و همکاری جهت اجرای طرح اقتصادی دولت در زمینه تغییر شیوه اختصاص یارانه ها تشکیل جلسه داد.
فرماندار چرام در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیتهای همه اعضاء در چارچوب وظایف محوله در این طرح از لزوم عملکرد دستگاه ها بصورت آفندی و پیش بینی درست از وقایع و تصمیم گیری و اقدام به موقع برای اصلاح و ترمیم ایرادات احتمالی و اجرای مناسب این طرح اقتصادی تأکید کردد.
سید عبدالرحمان توفیقیان با توجه به تردیدهای ایجاد شده در بین مردم توسط افراد غیر کارشناس و بعضاً مغرض در خصوص طرح عادلانه سازی یارانه ها و اینکه رئیس جمهور ما آبروی خودش را در این زمینه گرو گذاشته، ورود آگاهانه و اعتماد سازی و ایجاد آرامش را وظیفه همه مسئولان در این خصوص دانست.
فرمانده سپاه ناحیه چرام نیز در این جلسه از اهداف و دستورالعمل های قرارگاه شهید امانی در سطح کشور و راه اندازی و مجموعه اقدامات و فعالیتهای این قرارگاه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا با هماهنگی و همکاری جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تعزیرات و بسیج اصناف اقدامات مناسبی با تشکیل کارگاه های آموزشی و آموزش تعداد ۱۲ نفر از داوطلبان بسیجی برای اجرای طرح و نظارت بر بازار در سطح شهرستان انجام شده است.
سید علی اصغر پوربهشت در ادامه با تأکید بر نقش بسیج مردمی در عرصه های مختلف گفت: تنها انتظار و توقع بسیجیان در اجرای اینگونه طرح ها در کمک به دولتها، پشتیبانی و حمایت قانونی از آنها است.
مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه با اشاره به سابقه همکاری و فعالیت بسیجیان با متولیان اقتصاد و بازار، از استقبال و پیشرو بودن شهرستان در این زمینه و در راستای قرارگاه شهید امانی با اجرای کارگاه های آموزشی وصدور کارتهای شناسایی مربوطه برای بسیجیان خبرداد.
سید رضا خدیش همچنین ساماندهی و سازماندهی نیروهای داوطلب بسیجی با پیش بینی و استقرار در مکان مناسب و تدارک امکانات و برنامه ریزی کاری و همچنین پیگیری بسیج اصناف برای برخورداری آنها از مزایای پیش بینی شده در طرح را عنوان و خواستار شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام نیز با توجه به اجرای طرح تغییر در شیوه پرداخت یارانه ها از تولید کننده به مصرف کننده و سیاست درست و منطقی دولت در این زمینه، مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان را برای اجرای این طرح آماده و پای کار دانست.
صفر پور ضمن تأکید بر اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه ها و مسئولین برای اجرای موفق این طرح، از بسیجیان خواست تا در این زمینه مثل سایر عرصه ها نقش آفرینی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.