کد خبر : 12742
دیدگاه‌ها برای افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، ۴ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 0:22
-

اعتبار این پروژه 65 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات تأمین شده است

سید حسین رازیان

افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، ۴ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد

افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، ۴ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد
افتتاح و کلنگ زنی 4 طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، 4 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه از یاسوج/
افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی
به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، ۴ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد.

سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: پروژه احداث سایت ارتباطی روستاهای گچ بلند، شهرک سادات و روستای شهید چیره نژاد به نمایندگی از ۴ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این شهرستان کلنگ زنی شد.

رادمنش افزود: اعتبار این پروژه ۶۵ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات تأمین شده است و با پیمانکاری شرکت ارتباطات سیار استان اجرا می شود.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گفت: مجموع اعتبار همه پروژه های این شهرستان اعم از افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت ۱۸۰ میلیارد ریال است که ظرف چند ماه آینده همگی به بهره برداری خواهند رسید.

رادمنش افزود: شهرستان بهمئی در دولت سیزدهم از پوشش زیر ۵۰ درصد به پوشش بالای ۹۰ درصد اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای بیست خانوار رسیده است و در این زمینه از شهرستان های پیشرو محسوب می شود.

در این آیین، نماینده مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ، معاون اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان وجمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.