کد خبر : 15844
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه (۱۴٠۲/۱۲/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 11:01
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه (۱۴٠۲/۱۲/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد.

نماز جمعه (۱۴٠۲/۱۲/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد.
کاشت درخت و نهال که مورد استفاده هر موجود زنده ای قرار گیرد را صدقه جاریه است و حفاظت از درختان و منابع طبیعی وظیفه همگانی است و کاشت درخت نیز از سیره مستمر رهبر انقلاب و کار تأثیر گذار و ارزشمند است.

نماز جمعه (۱۴٠۲/۱۲/۱۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور برگزار شد.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با بیان اینکه طبق آیه ۶۳ سوره مریم خداوند وعده داده است بهشت را به بندگان پرهیزگار و متقیان خود به ارث می دهد، خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی در ادامه بحث خانواده از دیدگاه اسلام گفت: طبق آیات قرآن لباس زینت انسان و زن و مرد به منزله لباس هم هستند و همانگونه که لباس عیوب ظاهری بدن را می پوشاند و به نوعی نشانه شخصیت انسانهاست، زن و مرد نیز باید در پوشش عیبها و حتی اصلاح عیبها و همچنین حفظ اسرار یکدیگر تلاش نمایند.
وی افزود؛ اینکه برخی برای خوشبختی به فکر ازدواج با فرزندان دارای شرایط مالی مناسب هستند اشتباه است و چه بسا دختران و پسرانی که دارای وضعیت مالی نامناسب ولی درک و فهم صحیح و خوبی از زندگی مشترک و حمایت از همسر خود هستند.
خطیب جمعه سرفاریاب با گرامی داشت سالروز تأسیس کمیته امداد و تشکر از خدمات این نهاد، گفت: از نگاه قرآن مالک واقعی اموال انسان خداست و انفاق و قرض الحسنه از نشانه های انسانهای باتقوا است که این موضوع در دوره انقلاب و نظام اسلامی نسبت به قبل بسیار چشمگیر و رواج یافته است و این از برکات این نظام می باشد.
وی با اشاره به آغاز دهه پایانی ماه شعبان و غبار روبی مساجد که دهه ورود به ماه رمضان نیز می باشد گفت: طبق روایات هر کاری حتی نفس کشیدن و جارو زدن در مسجد دارای اجر و حسنه بسیار بالایی است که باید در این زمینه بخصوص در این ایام استفاده لازم را ببریم.
حجت الاسلام زارعی پور با گرامی داشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، افزود کاشت درخت و نهال که مورد استفاده هر موجود زنده ای قرار گیرد را صدقه جاریه است و حفاظت از درختان و منابع طبیعی وظیفه همگانی است و کاشت درخت نیز از سیره مستمر رهبر انقلاب و کار تأثیر گذار و ارزشمند است که همه باید از آن الگو بگیریم و برای حمایت از منابع طبیعی سالانه حداقل کاشت یک نهال را داشته باشیم.
وی به انتخابات در حال انجام در سطح کشور نیز اشاره کرد و ضمن دعوت و توصیه به رأی دادن و مشارکت حداکثری برای اقتدار بیشتر نظام، به اهمیت و ارزش انتخاب اصلح برای شکل گیری مجلس قوی و بهبود و تحول در شرایط موجود نیز اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.