کد خبر : 7253
دیدگاه‌ها برای با حکم «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون منصوب شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 16:31
-

با حکم «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون منصوب شد.

با حکم «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون منصوب شد.
دکترالبرز محمدی از فرزندان شایسته شهرسوق استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه” به نقل از پایگاه خبری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جلسه ای که با حضور دکتر مسکنی معاون امور تعاون، وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی و جمعی از مدیران معاونت، برگزار گردیدطی حکمی دکتر البرز محمدی به عنوان سرپرست صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون معرفی گردید.
در متن این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی‌ها و صلاحیت‌های علمی و اجرایی جنابعالی، در اجرای مواد (۱۰) و (۱۳) اساسنامه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده موضوع بند(۶) ماده(٩)‏ اساسنامه و بنا به پیشنهاد هیأت مدیره، به موجب این حکم به عنوان «عضو موظف هیأت‌مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون» به مدت ۲ سال منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله براساس قوانین، مقررات و مفاد اساسنامه صندوق بعمل‌ آورید.

‌امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حصرت ولی‌عصر(اروحنافداه) در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم‌الشأن(ره)، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تدابیر دولت مردمی سیزدهم با تلاش صادقانه موفق و مؤید باشید.

البرز محمدی از فرزندان شایسته شهرسوق استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
پایگاه خبری عصرکهگیلویه این انتصاب شایسته رابه دکترمحمدی وهم استانیهای عزیزتبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون مینماید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.