کد خبر : 5212
دیدگاه‌ها برای برگزاری میز خدمت مسئولان در سوق/ از مطالبه احداث سد آبریز کوتاه نمی‌آییم/ تامین تجهیزات مدارس سوق قبل از مهر بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 23:08
-

ایستگاه برق دژ کوه اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد

سید حسین رازیان

برگزاری میز خدمت مسئولان در سوق/ از مطالبه احداث سد آبریز کوتاه نمی‌آییم/ تامین تجهیزات مدارس سوق قبل از مهر

برگزاری میز خدمت مسئولان در سوق/ از مطالبه احداث سد آبریز کوتاه نمی‌آییم/ تامین تجهیزات مدارس سوق قبل از مهر
تاکید بر ایمن‌سازی جاده‌های سوق توسط راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد آبریز آینده شهرستان کهگیلویه است و از مطالبه خود در این خصوص کوتاه نمی آییم.

سید علی احمدزاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر سوق هدف از سفرهای منطقه‌ای را دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها دانست و گفت: امام جمعه سوق مرتب با من در ارتباط است و پیگیر حل مشکلات این منطقه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به همراه مدیران حوزه زیرساخت برای بازدید مشکلات به سوق سفر کردیم، افزود: بخشی از مطالبات مردم سوق مانند آبرسانی به ایدنک در حال انجام است.

وی با اشاره به نوسانات برق در منطقه کهگیلویه از حل این مشکل خبر داد و گفت: ایستگاه برق دژکوه در حال انجام است و تلاش می‌شود تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

احمدزاده با تاکید بر ایمن‌سازی جاده‌های سوق توسط راه و شهرسازی افزود: منطقه با مشکل آب آشامیدنی مواجه است، مطالبه‌گر احداث سد آبریز هستیم و در این خصوص کوتاه نمی‌آییم امیدوارم مردم هم به ما کمک کنند.

استاندار با بیان اینکه سد آبریز آینده شهرستان کهگیلویه است، افزود: طرح آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ تامین اعتبار شده و پیش‌بینی می‌شود اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

احمدزاده خطاب به مردم سوق با بیان اینکه هر کاری از دستم بیاید برای مردم انجام می‌دهم، گفت: تامین تجهیزات مدارس سوق از خواسته‌های مردم است که در دیدار با وزیر آموزش و پرورش علاوه بر اختصاص تجهیزات مبلغ ۵ میلیارد برای خرید تجهیزات اختصاص داده شد و مدارس سوق تا قبل ازمهرماه مجهز می‌شوند.

گفتنی است استاندار پیش از خطبه‌های نماز جمعه در میز خدمت به صورت چهره به چهره با مردم گفت‌وگو و پس از شنیدن خواسته‌های آنها دستورات لازم را ارائه کرد.

احمدزاده همچنین در بازدید از روستای راک از مسئولان آب، برق، گاز و بنیاد مسکن خواست مشکلات روستاهای کوشک، چغل، تراب، دوریزگون و دشت مازه را بررسی و حل و فصل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.