کد خبر : 8365
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه بهبود کیفیت نهضت سوادآموزی استان کهگیلویه و بویر احمد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 9:53
-

سیدشمس الدین کشاورز

برگزاری جلسه بهبود کیفیت نهضت سوادآموزی استان کهگیلویه و بویر احمد

برگزاری جلسه بهبود کیفیت نهضت سوادآموزی استان کهگیلویه و بویر احمد
نظارت دقیق میدانی و تلفنی کلاسها برای راستی آزمایی، نظارت دقیق بر کار کارشناسان و مسئولین سواد آموزی، بررسی پرونده های کلاسی تشکیل

برگزاری جلسه بهبود کیفیت استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش .

در این جلسه آقای عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت دهه فجر ، از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین حادثه قرن نام بردند و بیان کرد ؛ مسائل نهضت سواد آموزی باید به عنوان دستور کار ثابت در شورای آموزش و پرورش استان قرار گیرد تا با پیگیری به نتیجه مطلوب رسیده و انشاالله شاهد روزی باشیم که در تمام شهر و روستا های استان جشن سبز باسوادی برگزار گردد.
در این جلسه باقری نژاد معاون سواد آموزی گفت : با طلوع و درخشش خورشید انقلاب در ایران اسلامی روح امید به آینده نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان وزیدن گرفت و باعث بیداری ملل و جوامع جهانی گردید .
این انقلاب نشان داد که با حمایت مردمی و درایت رهبری میتوان کاخهای استبداد و طاغوت را ریشه کن کرد .
سید حمزه باقری افزود : کارگروه بهبود کیفیت به منظور کیفیت بخشی به فعالیت های سواد آموزی تشکیل گردیده است و مصوبات کارشناسی شده در این کارگروه ادامه کار را جهش می بخشد، وضروری است که اعضای محترم اجرای دقیق برنامه های سوادآموزی استان، از تأیید و ثبت کلاس ها و همچنین نظارت بر برگزاری برنامه ها طبق دستورالعمل ارسالی را در دستور کار قرار دهند.
دبیر کارگروه بهبود کیفیت استان: برنامه ریزی های لازم برای تحقق حداکثری اهداف کمی و کیفی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموزی با استفاده از ظرفیت های بین بخشی ، خیرین سوادیار ، همکاران فرهنگی شورای پشتیبانی سوادآموزی صورت گرفته است.
ایشان در ادامه بیان کرد ؛از مجموع ۵۱۰۰ نفر حجم سواد اموزی اختصاص یافته به استان ، در دوره های انتقال و تحکیم خوشبختانه پوشش صد در صدی داشتیم و در دوره سواد آموزی قریب به هفتاد درصد تحت پوشش قرار گرفته اند ‌، که شایان ذکر هست در این زمینه استان ما در سطح قابل قبولی قرار دارد .
در ادامه ایشان بیان کردند ، از جمله برنامه های در دست اقدام و مصوبات این جلسه ؛ اقداماتی چون ؛ نظارت دقیق میدانی و تلفنی کلاسها برای راستی آزمایی، نظارت دقیق بر کار کارشناسان و مسئولین سواد آموزی، بررسی پرونده های کلاسی تشکیل شده در سطح استان، تشکیل جلسات آموزشی و توانمند سازی ویژه آموزش دهندگان را در تمام مناطق و شهرستانها خواهیم داشت .

باقری نژاد در ادامه افزود : با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد روز سه شنبه۱۸ بهمن بطور همزمان در سراسر استان آزمون کتاب طلای سرخ سرزمینم ایران برگزار شود .
وی اظهار کرد:  انتظار می‌رود با بهره گیری از تجارب گذشته، برنامه ریزی، پشتیبانی ونظارت بر فعالیت‌ها به گونه‌ای مورد توجه قرار گیرد تا با استفاده از تمام فرصت‌ها وامکانات موجود گام‌های مؤثری برای شتاب بخشی سوادآموزی در استان برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.