کد خبر : 10099
دیدگاه‌ها برای اقامه نماز باشکوه عید فطر در سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 9:57
-

خبرنگار آقای طاعتی

اقامه نماز باشکوه عید فطر در سرفاریاب

اقامه نماز باشکوه عید فطر در سرفاریاب
در روز عید فطر درهای رحمت خداوند دیگر بار بر روی تمامی بندگانش گشوده می شود و طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) خداوند تمام گناهان گذشته بندگان را در این روز می آمرزد و انسان می تواند با تغییر در عادات و رفتارهای روحی و درونی به فطرت پاک خود بازگردد.

اقامه نماز باشکوه عید فطر در سرفاریاب

نماز عید فطر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور و با حضور پرشور مردم اقامه گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب پس از اقامه نماز و در خطبه اول با تبریک عید سعید فطر، این روز را عید حقیقی مؤمنان و پیوند آنان با خدا عنوان کرد و گفت: امید است آثار ماه مبارک رمضان همچون پرهیز از معصیت، پر شدن از عطر ایمان، بهره جوئی از قرآن و عفو گذشت در زندگی همه افراد استمرار و جاری باشد.
حجت السلام زارعی پور افزود در روز عید فطر درهای رحمت خداوند دیگر بار بر روی تمامی بندگانش گشوده می شود و طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) خداوند تمام گناهان گذشته بندگان را در این روز می آمرزد و انسان می تواند با تغییر در عادات و رفتارهای روحی و درونی به فطرت پاک خود بازگردد.
زارعی پور در خطبه دوم نماز عید فطر با تبریک مجدد این عید بزرگ، گفت: چون در ماه مبارک رمضان انسان با تزکیه نفس و دوری افکار و روح خود از آفات به طراوت و شادابی روحی دست می یابد و از این رو در فرهنگ ژرف و ریشه دار اسلامی، پایان این ماه مبارک عید شادی بازگشت به پاکیها اعلام شده است.
وی گفت کسانی که با خودسازی، استمرار بر دعا و راز و نیاز و قرائت قرآن و شب زنده داری در طول این ماه، به روح و جان خود صفای معنوی بخشیده اند، بیشترین شادی و لذت را در این روز خواهند داشت و به فرموده قرآن اهل تزکیه، قطعا رستگار خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.