کد خبر : 3119
دیدگاه‌ها برای استقبال باشکوه از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 3 تیر 1401 - 11:50
-

استقبال باشکوه از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا

سید حسین رازیان

استقبال باشکوه از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا

استقبال باشکوه از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا
امام جمعه دهدشت،این قهرمانی افتخاری عظیم است که در آینده، باعث امید و خودباوری جوانان در همه ی عرصه ها خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه: مردم نیک سرشت کهگیلویه ی بزرگ و مسولان ارجمندش، با استقبال باشکوه، به پاس غیرت و جوانمردی این پهلوان دهدشتی ، سرود قهرمانی را همصدا، در پارک جنگلی دهدشت فریاد زدند.
رضا آذرشب که با کسب نایب قهرمانی نوجوانان آسیا ،نسیم عشق و امید و صدای رادمردی و پهلوانی را از کوچه پس کوچه‌های دهدشت تا آوردگاه های بین المللی طنین انداز کرده و همچنان مصر است با تداوم قهرمانی و کسب عناوین والا، نماینده ی شایسته ای برای این کهن دیار مظلوم و سرزمین اسطوره ها، ایران عزیز باشد با استقبال باشکوه دهدشتی ها روبرو شد.
در این استقبال باشکوه، حجت الاسلام وحدانی فر، با اشاره به جایگاه ورزش قهرمانی برای توسعه ی شهرستان ،رضا آذرشب و جوانان ورزشکار را سرمایه ملی خواند.
امام جمعه محترم شهرستان عنوان کرد بدون شک کسب نایب قهرمانی آسیا توسط رضا آذرشب، افتخاری عظیم است که در آینده، باعث امید و خودباوری جوانان در همه ی عرصه ها خواهد شد.
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در سخنانی کوتاه اظهار داشت، کسانی که مسابقه کشتی را دیدند میدانند حق رضا آذرشب ،مدال طلای مسابقات و سکوی اول قهرمانی بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ابزار امیدواری کرد با همدلی مسولان و حمایت از رضا آذرشب، در آینده نزدیک شاهد قهرمانی این جوانان در مسابقات المپیک باشیم.
مهندس رضا نکویی زاده ،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با ابراز خرسندی از کسب نایب قهرمانی آسیا اظهار داشتند بدون شک، رضا آذرشب با این قهرمانی ، مرزهای جغرافیایی را جا به جا کرده و الآن نه فقط متعلق به کهگیلویه ی بزرگ، بلکه پهلوانی بر فراز سرزمین اسطوره ها یعنی ایران عزیز می‌باشد.
در پایان این مراسم باشکوه ،از رضا آذرشب نایب قهرمان کشتی نوجوانان آسیا و مربی ارجمندش جناب جوشن نیز تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.