کد خبر : 2431
دیدگاه‌ها برای رادمنش در سفر به روستاهای محروم چین و لوداب عنوان کرد/ امضای تفاهم نامه توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی استان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 - 10:04
-

امضای تفاهم نامه توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی استان/ لزوم استفاده روستائیان از خدمات باکیفیت همه اپراتورها

سید حسین رازیان

رادمنش در سفر به روستاهای محروم چین و لوداب عنوان کرد/ امضای تفاهم نامه توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی استان

رادمنش در سفر به روستاهای محروم چین و لوداب عنوان کرد/ امضای تفاهم نامه توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی استان
پیگیری دغدغه های مردم و مسئولین ارشد استان در خصوص رفع مشکلات ارتباطی

رادمنش در سفر به روستاهای محروم چین و لوداب عنوان کرد:امضای تفاهم نامه توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی استان/ لزوم استفاده روستائیان از خدمات باکیفیت همه اپراتورها
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جمعی از مدیران کل استانی از روستاهای چین ولوداب بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، سید محمود رادمنش مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به رسالت اصلی دولت سیزدهم گفت: این دولت با مردم گره خورده است و معتقد به مبانی مردمی انقلاب است.

سیدمحمودرادمنش که در سفر به لوداب وچین، دکتر مهدی روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، و دکتر احمدی زاده استاندار را همراهی می کرد افزود: مهمترین دغدغه مدیران دولت سیزدهم جلب رضایت مردم شریف استان به ویژه مردم محروم و کمتربرخوردار است.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات در استان گفت: در زمینه حل مشکلات ارتباطی مناطق مختلف استان اقدامات متعددی آغاز شده است که امید داریم تا پایان سال شاهد رفع دغدغه های مردمی در این زمینه باشیم.

رادمنش به عدم وجود زیرساخت های ارتباطی لازم در استان اشاره کرد و افزود: برنامه وزارت ارتباطات دولت سیزدهم، توسعه زیرساخت باکیفیت و سرعت بالاست در استان و کشور است.

این مقام مسئول به امضای تفاهم نامه توسعه شبکه فیبر نوری در استان با مجری ملی اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه با هدف دسترسی هشتاد درصد از خانوارهای استان به شبکه ارتباطی مبتنی بر فیبر(Ftth) تا پایان دولت سیزدهم امضا شده و در حال پیگیری است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین در خصوص گلایه برخی از مردم شریف روستاهای استان مبنی بر عدم پوشش اشاره کرد و گفت: در برخی از روستاها ما از طریق اپراتورهای مختلفی خدمت ارائه می دهیم که تقاضا دارم مردم شریف این مناطق از خدمات دیگر اپراتورها نیز استفاده کنند.

رادمنش همچنین از پیگیری دغدغه های مردم و مسئولین ارشد استان در خصوص رفع مشکلات ارتباطی خبر داد و افزود: همکاران ما در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهادوارانه در حال تلاش برای رفع این نگرانی ها هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.